حتی «شنای پروانه» هم سینما را نجات نداد

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۱:۵۰
کد خبر: ۱۰۲۴۸۶۹
حتی «شنای پروانه» هم سینما را نجات نداد
مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر گفت: این روزها حال سینما خوب نیست و برای ادامه حیاتش باید بیش از پیش تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمد پناهی نژاد، مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر گفت: ده روز از فعالیت دوباره سینماها گذشته است و باید گفت در اولین تعطیلات آخر هفته (5 و 6 تیرماه) شرایط بهتری را نسبت به آخر هفته گذشته (12 و 13 تیرماه) تجربه کردیم. این در حالی است که روزهای طلایی فروش نوروزی و عیدفطر از دست رفته است و روزهای پیش رو قابل پیش بینی نیست.

وی ادامه داد: حضور بیش از 2 هزار مخاطب در ده روز ابتدایی آغاز فعالیت، می تواند نشانه خوبی برای استقبال شهروندان باشد که امیدواریم با بهتر شدن شرایط جامعه و کمتر شدن آمار مبتلایان به کرونا این آمار به زودی افزایش پیدا کند.

پناهی نژاد افزود: استقبال از فیلم شنای پروانه با توجه به شرایط خوب بوده اما می توان با رعایت پروتکل های بهداشتی روزهای بهتری را هم تجربه کرد.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر با بیان اینکه سلامت شهروندان اولویت اول پردیس سیتی سنتر است، افزود: سینمای امن مهم ترین چیزی است که ما به آن فکر می کنیم و به همین دلیل هم  علاوه بر فروش 50 درصد از ظرفیت هر سالن، سیاست اکران های خصوصی و خانوادگی را دنبال می کنیم تا بتوانیم ایمن ترین اکران ها را تجربه کنیم.

پناهی نژاد گفت: سیستم تهویه هوای کلیه سالن های سینمایی سیتی سنتر، هوای داخل سالن را به طور کامل خارج کرده و هوای تازه و سالم تزریق می کند. به همین دلیل شهروندان می توانند با رعایت فاصله ایمن و با خیالی آسوده به تماشای فیلم بنشینند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز