بسته خبری انتظامی اصفهان؛

کشف ۱۹۲ کیلو تریاک در اصفهان/ سرکرده متواری باند سارقان مسلح دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۵۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۹۴۱۴
کشف ۱۹۲ کیلو تریاک در اصفهان/ سرکرده متواری باند سارقان مسلح دستگیر شد
اخبار انتظامی استان اصفهان را در بسته خبری امروز بخوانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سردار محمد رضا میرحیدری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منزل و چند فقره سرقت مسلحانه خودروهای مدل بالا و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع با حساسیت ویژه از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان دنبال و در نهایت مشخص شد این سرقت ها توسط اعضای یک باند 3 نفره که همگی غیر بومی بودند صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اعضای باند مذکور علاوه بر اصفهان در استان های البرز و تهران نیز اقدام به سرقت مسلحانه منزل و خودروهای مدل بالا کرده بودند افزود: سرانجام با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه، اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه سرکرده متواری باند دارای 12 فقره سابقه کیفری بوده و از سوی محاکم قضائی به 31 سال حبس محکوم شده بود اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه کارآگاهان مخفیگاه متهم در یکی از شهرستان های استان البرز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به استان اصفهان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به  اعتراف سارقان به20 فقره سرقت طلا، سکه و وجوه نقد از منازل و 15 فقره سرقت خودروی زانتیا گفت: براساس ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند 20 میلیارد ریال است.

وی از متهم اصلی پرونده به عنوان یکی از عاملان اصلی جرایم خشن نام برد و اظهار داشت: این فرد با تهدید و ارعاب شهروندان به وسیله سلاح گرم سرقت های خود را برنامه ریزی و انجام می داد.

سردار میرحیدری با بیان اینکه متهم با قرار صادره روانه زندان شده از بررسی و تحقیقات بیشتر در خصوص ابعاد پرونده مذکور خبر داد و اظهار داشت: کاهش فاصله وقوع تا کشف، رویکرد اصلی پلیس آگاهی استان اصفهان است و کارآگاهان این پلیس با هوشمندی، تیزبینی و اشرافیت اطلاعاتی بالا اقدامات مجرمانه را رصد کرده و در سریع ترین زمان ممکن مجرمان را دستگیر و تحویل قانون می دهند.

کشف 192 کیلو تریاک در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از دستگیری 5 قاچاقچی مواد افیونی و کشف 192 کیلو تریاک در عملیات ماموران یگان تکاوری این فرماندهی خبر داد.

 سرهنگ غلامحسین صفری با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود حین کنترل و رصد محور خاکی اطراف ایست و بازرسی شهید امامی  شهرستان شهرضا به یک دستگاه خودروی هیوندا آزرا مشکوک و قصد متوقف کردن آن را داشتند که راننده خودرو با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

وی افزود: ماموران بلافاصله به تعقیب خودرو پرداخته و طی یک اقدام ضربتی آن را متوقف و در بازرسی از آن 91 کیلو تریاک را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: در ادامه همین عملیات ماموران 4 نفر که با کوله پشتی در حال تردد در این مسیر بودند را نیز دستگیر کردند که در بررسی کوله های همراه آنان 101 کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ صفری با اشاره به دستگیری 5 قاچاقچی مواد مخدر و کشف 192 کیلو تریاک در عملیات مذکور بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 اعتراف به 31 فقره سرقت در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، از دستگیری اعضای یک باند 3 نفره سارقان منزل در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

 سرهنگ حسین ترکیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در منطقه شرق اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع شناسایی سارق یا سارقان به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه های جرم و تحقیقات علمی و تخصصی دریافتند این سرقت ها به صورت باندی صورت گرفته که در نهایت با انجام یک سری اقدامات پلیسی و به کارگیری تجهیزات هوشمند سرنخ هایی از 3 نفر از سارقان غیر بومی که اهل و ساکن یکی از استان های هم جوار بودند را به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به رد یابی ویژه مجرمان و شناسایی محل های تردد آنها گفت:2 نفر از اعضای این باند طی یک عملیات ویژه در استان تهران و یک نفر دیگر از آنها در استان همجوار دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل شدند.

سرهنگ ترکیان گفت: متهمان پس از دستگیری در تحقیقات ویژه و علمی صورت گرفته به 31 فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز