مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر:

افت فروش بلیط سینما در یک هفته اخیر/ جشنواره فیلم کودک و نوجوان هیچ سودی برای سینمادار ندارد

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۵۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۲۹۸۷۹
افت فروش بلیط سینما در یک هفته اخیر/ جشنواره فیلم کودک و نوجوان هیچ سودی برای سینمادار ندارد
تقریبا در هفته اول دو هزار 500مخاطب داشتیم و در هفته دوم 50درصد افت مخاطب داشتیم. فیلم سینمایی «شنای پروانه» 70 درصد فروش بلیط را به خود اختصاص داده است.

محمد پناهی نژاد در گفت و گو با خبرنگار برنا در اصفهان در ارتباط با آخرین وضعیت تعطیلی سینماها گفت: در تهران محدودتی برای سینماها اعلام شد که در حال حاضر فقط سینماهای زیر نظر شهرداری تعطیل هستند و سینمای بخش خصوصی، حوزه هنری فعال است.

وی با اشاره به ادامه اکران فیلم سینمایی فیلم «شنای پروانه» گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اطلاعیه پایان اکران را قبول ندارد و فیلم هنوز از چرخه اکران خارج نرفته است.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر افزود: فیلم «زن ها فرشته اند2» از 25 تیرماه اکران خواهد شد و فروش بلیط آغاز شده است. شرایط به گونه‌ای است که که وضعیت اکران‌ها مشخص نیست اما در 10 روز اخیر افت زیادی در مخاطبین شاهد بودیم.

پناهی نژاد ادامه ادامه داد: به عنوان یک شهروند با در نظر گرفتن تمام مکان های عمومی، در سینما پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود و از آنجایی که فاصله گذاری اجتماعی  به صورت تعیین شده در سایت خرید بلیط وجود دارد وجود دارد، حتی در سالن سینما فاصله گذاری رعایت میشود.

وی با اشاره به آمار فروش در دوران کورنایی سینما گفت: تقریبا در هفته اول دو هزار 500مخاطب داشتیم و در هفته دوم 50درصد افت مخاطب داشتیم. فیلم سینمایی «شنای پروانه» 70 درصد فروش بلیط را به خود اختصاص داده است.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر افزود: در سینمای با اینکه تمام سانس ها حتی با یک یا دو مخاطب برگزار شده اما در سینمای هنر و تجربه افت مخاطب وجود داشته است.

پناهی نژاد با بیان اینکه باز بودن سینما به ضرر سینماداران است، گفت: در پردیس سینمایی سیتی سنتر تعدیل نیرو نداشته‌ایم و حقوق پرسنل پرداخت شده است، بازگشایی سینما در چنین شرایطی هیچ سودی نخواهد داشت و جبران خسارت وارد شده به سینما نخواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های کودکان ونوجوانان گفت: با شرایط روانی که اکنون وجود دارد اگر کرونا در حد معمول بماند و بهتر شود، بعید می‌دانم استقبال خوبی از جشنواره فیلم کودک شود. حتی در دوره‌های گذشته برگزاری این جشنواره، عدد فروش فیلم های جشنواره کودک تعریفی نداشت و از آنجایی که با سالن های خود را به اکران فیلم های جشنواره کودک اختصاص داده بودیم، فروش معمول را از دست داده و منجر به ضرر برای ما سینماداران شد.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در چنین شرایطی غیر منطقی است و اگرچه برای حمایت سینما، همکاری با جشنواره را قبول میکنیم اما از لحاظ مالی واقعا ضرر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز