عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

روند مبتلایان کرونا در استان اصفهان کاهشی نباشد، محدودیت ها را باز می‌گردانند

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۷:۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۰۳۳۹۵۸
روند مبتلایان کرونا در استان اصفهان کاهشی نباشد، محدودیت ها را باز می‌گردانند
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: درست است که وضعیت مبتلایان در استان اصفهان افزایش محسوسی نداشته اما متاسفانه کاهشی هم نداشته است و این عدم کاهش تعداد مبتلایان، یک هشدار است.

سید مسعود خاتمی در گفت و گو با خبرنگار برنا در اصفهان؛ پیرامون وظایف مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: در مجمع نمایندگان همواره جلساتی با محوریت  بررسی و تحلیل مباحث کلان استانی برگزار می‌شود تا نمایندگان استان با گفت و گو و تبادل نظر به موضوعات بپردازند و مسائل قابل پیگیری را دنبال نمایند.

وی ادامه داد: در این مدت که مجمع نمایندگان استان اصفهان تشکیل شده است سه جلسه مفصل با استاندار اصفهان برگزار شده که مسائل و مشکلات کل استان با ایشان در میان گذاشته شد و به بیانی یک هماهنگی اولیه با استاندار محترم ایجاد شد همچنین در ادامه جلساتی با محوریت مسائل زیست محیطی با دستگاه‌های اجرایی و همچنین با مجمع نمایندگان استان‌های دیگر برگزار شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در ارتباط با وضعیت پروژه بهشت آباد و تونل سوم کوهرنگ، خبرداد: اقداماتی در این خصوص در حال انجام است اما به دلیل حساسیت این موضوع برای نمایندگان استان های دیگر فعلا از رسانه‌ای کردن این موضوع پرهیز می‌کنیم و به دنبال این هستیم تا با منطق و بررسی علمی مشکلات آبی استان را حل نماییم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت استان اصفهان در مقابله با ویروس کرونا تشریح کرد: درست است که وضعیت مبتلایان در استان اصفهان افزایش محسوسی نداشته اما متاسفانه کاهشی هم نداشته است و این عدم کاهش تعداد مبتلایان، یک هشدار است و اگر این وضعیت در چند روز آینده ادامه دار باشد، همکاران ما در ستاد کرونا استان مجبور هستند محدودیت ها را برگردانند.

خاتمی در خصوص سازمان‌ها و اداراتی که به صورت متداوم به برگزاری برنامه های جمعی می‌پردازند، تصریح کرد: سازمان ها و ادارات باید در چهارچوب سیاست گذاری های ستاد کرونا عمل کنند و بین سازمان ها هیچ تفاوتی وجود ندارد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز