مسئول سازمان فعالیت‌های دانش‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛

خانواده‌ها برای تهیه لباس فرم مدرسه هیچ الزامی ندارند

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۳۹:۰۲
کد خبر: ۱۰۳۵۶۳۴
خانواده‌ها برای تهیه لباس فرم مدرسه هیچ الزامی ندارند
مسئول سازمان فعالیت‌های دانش‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از ممنوعیت الزام خانواده‌ها برای تهیه لباس فرم مدرسه در تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی و غیر دولتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس زهیری با اشاره به عدم لزوم استفاده از لباس فرم مدرسه در سال جاری، اظهار داشت: بر‌اساس تصمیم کارگروه استانی با توجه به شرایط کرونا، اداره‌کل آموزش و پرورش به تمامی مدارس استان ابلاغ کرد که امسال خانواده‌ها هیچ اجباری برای تهیه فرم جدید ندارند.

وی افزود: دانش‌آموزان در تمام مقاطع می‌توانند از فرم سال گذشته خود استفاده کنند و اگر امکان استفاده از آن وجود ندارد، می‌توانند با لباس موجه شخصی در صورت بازگشایی مدارس یا آموزش آنلاین سر‌کلاس حضور پیدا کنند.

رئیس امور فعالیت‌های دانش‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه برای دانش‌آموزان جدید‌الورود نیز استفاده از فرم اجباری نیست، گفت: دانش‌آموزان پایه اول، هفتم و دهم مدارس دولتی و غیر‌دولتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و هیچ اجباری برای استفاده فرم ندارند.

وی تصریح کرد: در صورتی که شورای مدرسه یا خود خانواده‌ها خواستار تهیه فرم برای دانش‌آموزان جدیدالورود باشند، باید به نحوی عمل شود که هزینه اضافی برای خانواده‌ها نداشته باشد.

زهیری ادامه داد: هیچ مدرسه‌ای تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند اجباری بر استفاده فرم مدرسه در شرایط کنونی داشته باشد و نباید هزینه اضافی را بر دوش خانواده‌ها با توجه به شرایط فعلی کرونا تحمیل کرد.

وی با اشاره به رعایت قانون ممنوعیت الزام فرم مدارس در سال جاری، اظهار داشت: در صورتی که مدرسه‌ای استفاده از فرم را اجباری کند، به صورت موردی به آن رسیدگی می‌شود و طبق قانون هیچ اجباری برای فرم مدرسه برای سال جاری نیست.

رئیس امور فعالیت‌های دانش‌آموزی ادار‌ه‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: دغدغه تهیه فرم مدرسه یا لباس ورزش باید از ذهن خانواده‌ها در شرایط کنونی برداشته شود و دانش‌آموز با لباس موجه در کلاس‌های حضوری یا آنلاین حضور پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز