سناریوی سریالی برای قتل رانندگان در اصفهان

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۹:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۵۹۰۲
سناریوی سریالی برای قتل رانندگان در اصفهان
قاتلان سریالی راننده‌ها در اصفهان که طعمه‌های خود را به شیوه‌ای خشن از پا درمی‌آوردند، در عملیات همزمان پلیس در دو استان دستگیر شدند. متهمان قبل از ارتکاب سومین قتل دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ حسین حسین‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان دراین‌باره گفت: پس از دومین قتل متوجه شدیم با یک باند تبهکار روبه‌رو هستیم که به صورت سریالی رانندگان را قربانی سرقت‌های خود می‌کنند. تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان بر روی این پرونده تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرده و پی بردند، اعضای این باند در محل‌های جنایت ردی از خود باقی نگذاشته‌اند.

وی افزود: با تحقیقات علمی کارآگاهان و بررسی کوچکترین سرنخ‌ها، ردی از سه سارق حرفه‌ای در این قتل‌ها به دست آمد که ساکن دو استان همسایه اصفهان بودند. با اطمینان از نقش آنها در این جنایت‌ها، شنبه عملیاتی غافلگیرانه در دو استان انجام و سه متهم دستگیر شدند. متهمان با سرقت یک دستگاه موتورسیکلت، قصد ارتکاب سومین جنایت را داشتند که ناکام ماندند.

سرهنگ حسین‌زاده با اشاره به اعترافات اولیه متهمان گفت: سه متهم به ارتکاب این دو جنایت با انگیزه سرقت اعتراف کردند. آنها با موتورسیکلت‌های سرقتی پرسه‌زده و با شناسایی خودروها در محل‌هایی خلوت، کنار راننده رفته و به سمت او شلیک می‌کردند. بعد هم جسد را از خودرو خارج کرده و با سرقت ماشین فرار می‌کردند.

جانشین رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: احتمال ارتکاب قتل‌های دیگر از سوی اعضای این باند وجود دارد که بازجویی از آنها توسط کارآگاهان آغاز شده است. کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات همه جانبه‌ای را دراین‌باره آغاز کرده‌اند که باید منتظر نتیجه تحقیقات بود.

نظر شما