سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان خبر داد:

دعای روز عرفه و نماز عید قربان در شهر اصفهان برگزار نمی‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۳۶۸۱۱
دعای روز عرفه و نماز عید قربان در شهر اصفهان برگزار نمی‌شود
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: دعای روز عرفه و نماز عید قربان در شهر اصفهان برگزار نمی‌شود و تنها چند شهرستانی که وضعیت سفید داشتند مجاز به برگزاری مراسمات هستند.

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار برنا در اصفهان با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در اصفهان گفت: با توجه به اینکه از 24 شهرستان اصفهان، 8 شهرستان وضعیت قرمز، 7 شهرستان وضعیت نارنجی  و 8 شهرستان وضعیت زرد دارد؛ دعای روز عرفه  در شهر اصفهان برگزار نشده و  در برگزاری دعای عرفه تنها در شهرستان هایی که وضعیت سفید داشته برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری دعای عرفه در این شهرستان ها در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای بسته با 25 درصد ظرفیت، مجاز به برگزاری است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با اشاره به برگزاری نماز عید قربان، گفت: نماز عید قربان نیز در اصفهان اقامه نخواهد شد و تنها شهرستان هایی که دارای وضعیت سفید هستند مجاز به برگزاری نماز با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهند بود.

غلامی افزود: از مردم درخواست می‌شود پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و در مکان های عمومی از ماسک استفاده کنند. همچنین شهروندان میتوانند مراسم پر فیض دعای عرفه را از صدا و سیما دنبال کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز