مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با مسئولین شهرستان های " نجف آباد" و "تیران و کرون" دیدار کرد

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۵:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۷۲۶۵
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با مسئولین شهرستان های  نجف آباد و تیران و کرون دیدار کرد
نشست مشترک مدیرکل و معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان با مسئولین شهرستان های " نجف آباد" و "تیران و کرون" با هدف پیگیری طرح های راه و شهرسازی و حل مشکلات پیرامون آن، صبح امروز انجام پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، در این دیدار که با حضور نماینده منتخب مردم، فرمانداران، شهرداران و روسای ادارات شهرستان های " نجف آباد" و "تیران و کرون" همراه بود طرح‌های عمرانی و اجرایی در حوزه راه و شهرسازی این دو شهرستان و میزان اعتبار طرح‌های در دست اجرا بررسی شد.

علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این دیدار با اشاره به اینکه ؛ هماهنگی و همکاری بین دستگاه های اجرایی مرتبط منجر به ارتقای سطح کمی و کیفی پروژه‌های عمرانی می‌شود گفت: با رفع موانع و مشکلات اجرایی پروژه ها می‌توان به کمک وضعیت عمران و اقتصاد کشور رفت.

وی با بیان اینکه حل مشکلات مسکن یکی از اولویت های کاری دولت می باشد، عنوان کرد؛ جهت سرعت بخشیدن به مراحل تامین زمین، اخذ پروانه و اجرای طرح اقدام ملی مسکن این دو شهرستان نیاز به عزم جدی و تعامل بیش از پیش است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف جهت سرعت بخشیدن در روند اجرایی پروژه ها تاکید کرد و اذعان داشت: جهت احداث باند دوم محور تیران_ چادگان می بایست طراحی این پروژه براساس اعتبارات با سرعت انجام شود تا پس از آن اقدامات لازم جهت اجرا انجام پذیرد.

وی ضمن اشاره برمحدودیتها و چالشهای موجود در روند اجرایی پروژه های راهسازی در استان گفت: همت و غیرت به همراه تلاش و کوشش تمامی دست اندرکاران برای اتمام پروژه‌ها ستودنی است.

گفتنی است؛ اعتبار مورد نیاز پروژه تیران_ سامان، مشکلات پیرامون پیمانکاران پروژه‌ها، ده درصد سهم شهرداری وروند اجرای طرح های تفصیلی ومشکلات اراضی ومباحث حقوقی از جمله موضوعاتی بوده است که در خصوص آن بحث و تبادل نظر و تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.

نظر شما