استاندار اصفهان:

۶۵۰ خیریه در اصفهان فعالیت دارند

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۰۷:۳۵:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۷۴۶۹
۶۵۰ خیریه در اصفهان فعالیت دارند
استاندار اصفهان با اشاره به فعالیت حدود ۶۵۰ خیریه در اصفهان گفت: اصفهان با بهره‌مندی از خیران و خیریه‌هایی که دارد سرآمد کشور و در حقیقت شهر خیریه‌هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی روز جمعه در جلسه مشترک با اعضای هیات مدیره و امنای خیریه حمایت از بیماران سرطانی افزود: خیران حوزه سلامت اصفهان تاکنون با وقف اموال و دارایی خود کمک‌های زیادی به بیماران سرطانی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه همکاری لازم با سازمان‌های مردم نهاد و انجمن‌های مختلف یکی از وظایف دولت است، تصریح کرد: مردم متدین اصفهان در همه ابعاد، همراهی و همگامی خود در جهت رفع مشکلات مردم، دولت و انقلاب در مراحل مختلف نشان داده است.

استاندار اصفهان بر استفاده حداکثری از ظرفیت خیران سلامت و سایر ظرفیت‌های موجود در اصفهان تاکید و اضافه کرد: با همدلی، هماهنگی و همزبانی می‌توان اقدامات خوبی در امور خیریه انجام داد.

وی تصریح کرد: بیمارستان‌های سرطانی فقط نباید برای درمان از روش‌های سنتی استفاده کنند، کاروان علم در حال پیشرفت است و مدل‌های سنتی امروزه آنچنان جواب نمی‌دهد.

رضایی گفت: باید از افرادی در زمینه درمان بهره گرفته شود که ارائه دهنده روش‌های مدرن هستند. ترمیم و اصلاح‌های موردنیاز در زمینه خیریه حمایت از بیماران سرطانی زیرمجموعه بیمارستان امید، احصاء دارایی‌های آن، برنامه‌ریزی برای درآمدزایی این خیریه، برنامه‌ریزی در جهت تقدیر و بزرگداشت دکتر خامی رییس خیریه که در بستر بیماری قرار دارد و جذب خیران حوزه سلامت اصفهان از جمله مواردی بود که اعضای هیات مدیره و امنای خیریه در جلسه امروز با استاندار اصفهان مطرح و درخصوص آن تصمیم‌گیری کردند.

 

نظر شما