جاساز ۶۰۶ کیلو مرفین لو رفت

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۷۷۸۶
جاساز ۶۰۶ کیلو مرفین لو رفت
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 606 کیلو و 740 گرم ماده مخدر مرفین که به طور حرفه ای در اطاق بار یک کامیون کشنده جاساز شده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" شهرستان "نایین" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده یخچال دار مشکوک شده و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی تخصصی از این خودرو 606 کیلو و 740 گرم مرفین که در سقف اطاق بار خودرو به طرز حرفه ای جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان مواد مخدر را یک ابر آسیب دانست و گفت: خانواده ها می بایست بر فرزندان خود و دوستان آنها نظارت بیشتری داشته باشند تا از مبتلا شدن آنها به این ابر آسیب و گرفتار شدن در دام اعتیاد پیشگیری کنند.

سرهنگ هاشمی فر افزود: نیروی انتظامی نیز در این مسیر مصمم و قاطع ایستاده و هر ساله شهدای زیادی را در مسیر مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی تقدیم می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز