انهدام یک باند قاچاق و کشف ۲۴۰ کیلو تریاک در اصفهان

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۰۹:۲۲:۳۵
کد خبر: ۱۰۴۰۳۳۸
انهدام یک باند قاچاق و کشف ۲۴۰ کیلو تریاک در اصفهان
جانشین فرمانده انتظامی استان، از انهدام یک باند 3 نفره قاچاق مواد مخدر و کشف 240 کیلو تریاک در عملیات ضربتی پلیس شاهین شهر و میمه در شب گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر"در حاشیه بازدید از پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: شب گذشته، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه خود طی یک عملیات ویژه و ضربتی بازرسی اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال محموله ای از مواد افیونی به وسیله 2 دستگاه خودروی برلیانس و پژو 206 داشتند را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی، 240 کیلوگرم تریاک کشف و اعضای  3 نفره این باند قاچاق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 سرهنگ هاشمی فر  در ادامه با اشاره به انهدام 45 باند قاچاق مواد افیونی و کشف 26 تُن انواع  مواد مخدر  در 4 ماهه ابتدایی سال جاری، گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 41 درصد رشد داشته است.

دستگیری 150 معتاد متجاهر در عملیات صبح امروز

این مقام انتظامی، پاکسازی مناطق آلوده به حضور معتادان کارتن خواب و متجاهر را خواسته به حق مردم از پلیس عنوان و تصریح کرد: در عملیات موفقیت آمیزی که صبح امروز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با هماهنگی دستگاه قضائی انجام دادند، تعداد 150 معتاد متجاهر که اقدام به پرسه زنی کرده و مرتکب جرایم مختلف می شدند در شهر اصفهان، شناسایی و دستگیر شدند.

نا امنی، خط قرمز پلیس

وی افزود: به همه مجرمان، توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد افیونی و نیز معتادان هشدار می دهم که بدانند، نا امنی، خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند با اعمال و رفتار هنجارشکنانه خود امنیت و آسایش مردم را سلب کنند با برخورد سخت پلیس و دستگاه قضائی مواجه خواهند شد.

این مقام انتظامی، خانواده ها را به مراقبت بیشتر از فرزندان خود توصیه کرد و افزود:  امروز آسیب های اجتماعی به شکلی است که اگر نظارت و کنترل جدی صورت نگیرد، این آسیب ها دامن همه اقشار جامعه را می گیرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان بر لزوم همکاری بیشتر مردم در ارائه اطلاعات پیرامون هرگونه اعمال مجرمانه، تحرک توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی110 تاکید کرد و گفت: امیدوارم با اشرافیت خوب ماموران و همراهی گسترده ای که مردم  از پلیس خدمتگزار خود دارند، بتوانیم اقدامات مثبت و مؤثرتری در راستای تقویت امنیت پایدار در استان اصفهان انجام دهیم.

 

 

نظر شما