پارک سوار صفه با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۰۸۸۶
پارک سوار صفه با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می شود
مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: در روز عید سعید غدیر، پارک سوار صفه با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمدرضا برکت از اتمام پروژه پارک سوار صفه خبر داد و اظهار کرد: در روز عید سعید غدیر، پارک سوار صفه که در ورودی جنوب شهر اصفهان در منطقه شش احداث شده است، همزمان با ورود ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شهری توسط محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پارک سوار در کنار پایانه مسافربری صفه از محل بودجه عمرانی منطقه شش شهرداری اصفهان احداث شده است، گفت: احداث این پارک سوار و تسهیل تردد شهروندان با ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر می تواند حجم بالایی از ورود خودروهای سواری به شهر را کاهش دهد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان افزود: استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفرهای درون شهری به جای استفاده از خودروهای سواری و عموما تک سرنشین و کاهش چشمگیر ترافیک و آلودگی هوا از دیگر تاثیرات احداث پارک سوار صفه است.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی این پروژه خرداد سال 98 آغاز شد، اضافه کرد: پارک سوار صفه در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و با بودجه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در مدت زمان ۱۱ ماه احداث و آماده بهره برداری و سرویس دهی به شهروندان شده است.

برکت افزود: امیدواریم با احداث این پارک سوار شهروندان اصفهانی، اهالی بهارستان، کوی امام، کوی سپاهان، کوی زیتون، سپاهان شهر و مجتمع شهید کشوری با سهولت بیشتری بتوانند به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشند و در کمال آرامش از سفرهای درون شهری خود لذت ببرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز