معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان:

مطالبات کادر درمان ظرف دوماه آینده پرداخت می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۹:۱۹:۰۲
کد خبر: ۱۰۴۶۰۷۵
مطالبات کادر درمان ظرف دوماه آینده پرداخت می‌شود
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: در این وضعیت که حجم هزینه‌های بیمارستان ها افزایش پیدا کرده است درآمد خودگردانی دانشگاه های علوم پزشکی کاهش پیدا کرده و در حال حاضر با کمک دولت این دانشگاه ها و بیمارستان های وابسته به آنان حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حیدر قاسمی در نشست خبری آنلاین به مناسبت هفته دولت گفت: ورودی مجموعه های درمانی را باید کنترل کرد چرا که کادر درمانی با توجه به فشاری که روی خود دارند نمی توانند افرادی را که هیچ گونه علائمی از کرونا ندارند را مورد بررسی قرار دهند.

وی در خصوص مطالبات کادر درمانی ادامه داد: بخشی از درآمدهای دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان اصفهان با توجه به شروع کرونات کاهش یافت اما با این وجود منابع مالی تا حدودی تامین شده و همواره قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان تصریح کرد: مطالبات تامین اجتماعی تا حدودی محقق شده اما به دلیل مشکلات اقتصادی دولت قدری تاخیر خواهد داشت و همچنین ظرف دو ماه آینده مشکلات پرداختی به کار درمان حل خواهد شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: در این وضعیت که حجم هزینه‌های بیمارستان ها افزایش پیدا کرده است درآمد خودگردانی دانشگاه های علوم پزشکی کاهش پیدا کرده و در حال حاضر با کمک دولت این دانشگاه ها و بیمارستان های وابسته به آنان حمایت شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز