معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

حضور یا عدم حضور پرسنل آموزش و پرورش بر عهده شورای مدارس است

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۸۳۷۸
حضور یا عدم حضور پرسنل آموزش و پرورش بر عهده شورای مدارس است
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: وزارت آموزش و پرورش تصمیم گیری در خصوص حضور یا عدم حضور همکاران در وضعیت قرمز در مدارس را به عهده شوراهای مدارس قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمدرضا ناظم زاده، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در جلسه ویدئو کنفرانس که با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش، معاونین وزارتخانه و مدیران کل استان‌ها تشکیل شد، مطالب امیدوار کننده‌ای مطرح و در خصوص موارد مختلف بحث و تبادل نظر انجام گرفت که از جمله آن‌ها می توان به رونمایی از امکانات جدید شبکه شاد در آینده نزدیک اشاره کرد.

وی با اشاره به سفر هفته گذشته مجتبی زینی وند معاون وزیر آموزش و پرورش به اصفهان خاطر نشان کرد: گزارش خوب و مثبتی از شرایط آموزش و پرورش استان بخصوص در زمینه آمادگی برای بازگشایی مدارس از سوی معاون وزیر ارائه شد و شایسته است از تلاش همه همکاران در سراسر استان قدردانی نمایم که با تلاش خود باعث  سربلندی مجموعه آموزش و پرورش استان شدند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در رابطه با حضور معلمان در مدارس، تاکید کرد: وزیر آموزش و پرورش تصمیم گیری در خصوص حضور یا عدم حضور همکاران در وضعیت قرمز در مدارس را به عهده شوراهای مدارس قرار داده است و در خصوص این موضوع با توجه به زیرساخت‌های مدارس تصمیم گیری خواهد شد. اگر شرایط زیرساختی مدرسه ای به گونه ای باشد که معلم با حضور در مدرسه بتواند تدریس فضای مجازی انجام دهد، معلم باید در مدرسه حضور داشته باشد و در غیر اینصورت معلم از منزل آموزش مجازی را پیگیری می کند اما تصمیم گیری نهایی بر عهده شورای مدرسه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز