بازگشت به دوران اوج کرونا در اصفهان

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۵:۰۱:۲۲
کد خبر: ۱۰۵۰۵۶۸
بازگشت به دوران اوج کرونا در اصفهان
اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل با تشخیص کرونا بستری هستند هزار و 21 نفر است که از این تعداد 183 نفر وضعیت وخیم‌تری دارند.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار برنا در اصفهان؛ با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: تعداد 118 مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد 117 نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومیشان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید بر اینکه در شبانه روز گذشته، ۱2 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان فوت کردند، تصریح کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل با تشخیص کرونا بستری هستند هزار و 21 نفر است که از این تعداد 183 نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

وی ادامه داد: روند مبتلایان به کرونا رو به رشد است و با تجمعات اخیر پیش بینی میشود در روزهای آتی با افزایش بی سابقه آمار مبتلایان به کرونا مواجه شویم و اگرچه استان اصفهان از ظرفیت خوب بیمارستانی برخوردار است اما تعداد تخت های آی سی یو پاسخگوی بیماران نباشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز