کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در خمینی شهر

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۲۱:۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۱۸۶۱
کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در خمینی شهر
فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که با ترفند خرید عمده کاشی و سرامیک 300 میلیارد ریال از یک نفر کلاهبرداری و متواری شده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سردار "محمدرضا میرحیدری" گفت: پس از شکایت یکی از شهروندان شهرستان "خمینی شهر" مبنی بر اینکه فردی به صورت عمده از او کاشی و سرامیک خریده و متواری شده بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی مشخص شد این فرد کلاهبردار در یکی از شهرستان های استان اصفهان مخفی شده است که هماهنگی های لازم برای دستگیری او انجام شد.

سردار میرحیدری با اشاره به اینکه یک گروه مجرب از ماموران پلیس آگاهی شهرستان خمینی شهر پس از کسب نیابت قضائی به محل مورد نظر اعزام و این فرد کلاهبردار را دستگیر کردند اظهار داشت: متهم پس از بدست آوردن اعتماد چندین ساله شاکی، او را فریب و به صورت عمده از او کاشی و سرامیک خریداری و متواری شده بود.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده به 300 میلیارد ریال کلاهبرداری با ترفند خرید عمده کاشی و سرامیک از شاکی اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: افراد کلاهبردار و شیاد در بسیاری مواقع ظاهری شیک و فریبنده دارند و حتی چندین سال اعتماد دیگران را جلب می کنند و پس از کسب اعتماد اقدام به کلاهبرداری می کنند که توصیه می شود فریب اینگونه افراد را نخورید، حتما چک افراد ناشناس را از بانک مربوطه استعلام کنید، از فروش عمده اجناس خود به صورت چکی خودداری کنید و هر گونه موضوع و موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهید تا اقدامات لازم انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز