مرد جوان به دره سقوط کرد

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۴:۲۲
کد خبر: ۱۰۵۳۰۷۳
مرد جوان به دره سقوط کرد
فرمانده انتظامی شهرستان "خوروبیابانک" گفت: یکی از گرفتار شدگان به دره سقوط کرد و به شدت از ناحیه دست ، پا و قفسه سینه آسیب دیده بود که برای اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال داده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرهنگ "جواد افشاری"  گفت : ساعت 9 و 47 دقیقه شب گذشته فردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و اعلام کرد به همراه دوست اش در ارتفاعات کوه "چاه ملک" گرفتار شده اند.

وی افزود:بلافاصله ماموران انتظامی و امدادی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند 2 جوان 24 ساله را که برای تفریح به کوه رفته بودند و گرفتار شده بودند پس از 16 ساعت تلاش و کوه پیمایی نجات دهند.

این مقام انتظامی بیان داشت: یکی از این افراد به دره سقوط و به شدت از ناحیه دست ، پا و قفسه سینه آسیب دیده بود که برای اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک با اشاره به اینکه اقدام به موقع و هماهنگ ماموران جان این جوانان را نجات داد از شهروندان خواست، از صعود به کوه و ارتفاعات بدون داشتن تجهیزات کافی و تجربه لازم اکیدا خودداری کنند و در همه حال رعایت اصول ایمنی را مقدم بر شروع کارها بدانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز