نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

دشمنان تنها مخالف برد موشک‌های ما نیستند بلکه با عزت و سربلندی ایران مخالف‌اند

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۲:۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۳۷۷۶
دشمنان تنها مخالف برد موشک‌های ما نیستند بلکه با عزت و سربلندی ایران مخالف‌اند
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: دشمنان قسم خورده ایران تنها مخالف برد موشک‌های ما نیستند بلکه آنان با عزت و سربلندی ایران مخالف‌اند و از هر پیشرفت ایران هراس دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار فرمانده و کادر منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی اظهار کرد: خدا را شاکریم در این چهل سال پس از انقلاب  با همه اقداماتی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران علیه این مرز و بوم انجام داده‌اند، امروز توانسته ایم به جایگاه قابل ملاحظه‌ای در تمامی عرصه ها  به خصوص تجهیزات نظامی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی تمامی فعالیت‌های ارتش کشور زیر نظر آمریکای جنایتکار بود و جوانان ارتشی هیچگونه اجازه‌ای برای دسترسی به تجهیزات و تعمیرات آنان نداشتند، اما امروز شاهد هستیم ارتش جمهوری اسلامی در تمامی ابعاد عملکرد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در خصوص به دوستی گرفتن و دخالت دادن افراد غیر مسلمان در امور کشوری با اشاره به آیه ای از قرآن کریم عنوان کرد: خداوند در قرآن می فرماید یهودیان و مسیحیان را به دوستی نگیرید چرا که آنان با یکدیگر هستند و اگر مسلمانی با آنان دست دوستی داد خودش از یهودیان و نصرانی است و از اسلام به دور است.

آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران به ارمغان آوردن استقلال برای این کشور بود و در حال حاضر تنها کشوری که به طور مستقل به سمت اهداف خود حرکت می‌کند، ایران است و میدانیم دشمنان از این امر احساس خطر کرده اند.

وی با اشاره به اهمیت دینداری بشر گفت: بشر اگر دین نداشته باشد از هر گرگی درنده‌ تر خواهد بود و امام حسین در این مورد فرمود‌ه‌اند من به طرف گرگان کوفه خواهم رفت.

نمایند‌ه ولی فقیه در استان اصفهان متذکر شد: دشمنان قسم خورده ایران تنها مخالف برد موشک‌های ما نیستند بلکه آنان با عزت و سربلندی ایران مخالف‌اند و اگر ایران ترقه‌ای را هم تولید کند بازهم هراس دارند.

وی در پایان راه مقابله با دشمنان این مرز و بوم را نزد خداوند دانست و گفت: خداوند متعال در خصوص راه مقابله با دشمنان اسلام می فرماید اگر صبر پیشه کنید و با تقوا باشید مکر دشمنان شما هیچ ضرری به شما نخواهد زد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز