رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

شهرداران مناطق مشکلات محلات را ببینند

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۸:۴۸:۲۳
کد خبر: ۱۰۵۴۱۶۱
شهرداران مناطق مشکلات محلات را ببینند
رئیس شورای اسلامی شهر گفت: از شهرداران مناطق می خواهم حتما با دوچرخه در مناطق خود رکاب بزنند و مشکلات را حتما با وجود اعتبارات رفع کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه)  در یکصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: پیش از دهه اول محرم این نگرانی وجود داشت که مبادا در محفل های عزاداری مشکلی ایجاد شود که خوشبختانه با محوریت ستاد کرونا با همکاری هیات ها خوشبختانه عبور بسیار خوبی را از این دهه داشتیم که هم عزاداری ها انجام شد و هم مشکلات حادی را شاهد نبودیم و از همه افرادی که کمک کردند تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه، اهانت به قرآن و پیامبر گرامی اسلامی را محکوم میکنیم و امیدوارم همه ادیان توحیدی اعتراض خود را نسبت به این رفتار ناپسند اعلام کنند، افزود: ۱۷ شهریور ماه معروف است به جمعه سیاه، این روز را گرامی می داریم که مقدمات پیروزی انقلاب را فراهم کرد و شهادت شهدای این روز را نیز پاس می داریم.

وی افزود: آغاز سال تحصیلی را به دانش آموزان و دانشجویان و اولیا و مربیان آنها تبریک عرض می کنیم و از زحمات آنها که در این شرایط تلاش کردند وقفه ای در آموزش صورت نگیرد و امیدواریم با استفاده از تجربیات گذشته شاهد بهبود تعلیم و تربیت باشیم و شاهد توقف آموزش و پرورش نباشیم.

نصر اصفهانی ادامه داد: ۸۰۰ هزار دانش آموز قرار است در اصفهان در کنار معلمان خود تلمز کنند و امیدواریم روز به روز میل و رغبت به پرس خواندن بیشتر شود و بدون دل نگرانی آموزش دنبال شود، معلمان در مدارس مثل اولیا دانش آموز بودند و آنچه حضوری رخ می دهد قطعا در مجازی اتفاق نمی افتد و باید تعلیم و تربیت به صورت حضوری باشد.

 رئیس شورای اسلامی شهر گفت: 1405 ششمین برنامه است که در شهرداری اصفهان رقم خورده است، از اصفهان +۲۲ شروع شد و سپس اصفهان ۸۵، ۹۰،۹۵ ادامه یافت و اصفهان ۱۴۰۰ آخرین برنامه ای بود که اصفهان بر اساس آن پیش رفت و حالا برنامه اصفهان ۱۴۰۵ ارائه می شود.

وی افزود: ضرورت توجه به مناسب سازی شهر برای معلولان و دوچرخه سواران که با همه تلاش ها هنوز این اتفاق رخ نداده است و از شهرداران مناطق می خواهم حتما با دوچرخه در مناطق خود رکاب بزنند و مشکلات را حتما با وجود اعتبارات رفع کنند.

نصراصفهانی افزود: چرا که شهروندانی که از مد دوچرخه می خواهند استفاده کنند شهر مناسب نیست هنوز شاید از دور مناسب به نظر برسد اما یک ویلچر یا دوچرخه را اگر در شهر پیش ببریم مشکلات را خواهیم دید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل برگریزان گاهی کارگران به آتش زدن این برگ ها اقدام می کنند، اما معاونت خدمات شهری از امروز اقداماتی انجام دهند تا برای امحا برگ ها شیوه های دیگری رقم بخورد که مشکلاتی پیش نیاید، گاهی دعوت نامه هایی به دست ما می‌رسد که بسیار فانتزی است که اگر این موارد را رعایت کنیم سر جمع یک صرفه جویی قابلی رخ دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز