نویدکیا:

دنبال این نیستم که دوستانم را کنار خودم جمع کنم

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۹:۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۴۷۱۸
دنبال این نیستم که دوستانم را کنار خودم جمع کنم
سرمربی تیم سپاهان گفت: قطعا دنبال این نیستم که دوستان خودم را کنار خودم جمع کنم، چون می‌دانم کار بسیار سنگینی است و کسانی را می‌آوریم که به تیمم کمک کنند، می‌دانم ممکن است برخی از تصمیماتم ناراحت شوند اما سعی می‌کنم تصمیمی بگیرم که به صلاح تیم باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محرم نویدکیا سرمربی جدید تیم سپاهان امروز اولین تمرین تیمش را در ورزشگاه نقش جهان آغاز کرد و رهبری زردهای اصفهان را برعهده گرفت. وی پیش از آن او گفتگویی با خبرنگاران انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به حضورش در تیم سپاهان گفت: دلم می‌خواهد اگر تصمیماتی می‌گیرم به تصمیماتم احترام بگذارند و اجازه دهند که افکار و ایده هایی که در ذهن دارم را انجام دهم. امیدوارم خیلی تصمیم اشتباه نگیرم، به هر حال وحی منزل نیست که تصمیماتم درست است اما سعی می‌کنم کمترین اشتباه را انجام دهم و آدم های قوی را کنارم بیاورم.

وی ادامه داد: قطعا دنبال این نیستم که دوستان خودم را کنار خودم جمع کنم، چون می‌دانم کار بسیار سنگینی است و کسانی را می‌آوریم که به تیمم کمک کنند، می‌دانم ممکن است برخی از تصمیماتم ناراحت شوند اما سعی می‌کنم تصمیمی بگیرم که به صلاح تیم باشد.

نویدکیا با اشاره به بازی های لیگ قهرمانان گفت: اگر بخواهم منطقی صحبت کنم خیلی نمی‌توانم کاری انجام دهم چون 7-8 روز دیگر بازی ها آغاز می‌شوند و تیم باید برود. آقای تکسیرا اینجا بوده و کار کرده اند، خیلی اختلاف سلیقه نداریم و مشکلمان یکی دو تا بازیکن است که آسیب دیدگی دارند. یک مقدار سخت است اما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم سپاهان گفت: روزهای اول هم که به آقای ساکت صحبت کردم، گفتم تیم بسیار خوب است. نه این که بگویم سرمربی قبلی شرایطش خیلی بد بوده و من بگویم می‌خواهم تغییرات آنچنانی ایجاد کنم، آقای قلعه نویی نفرات خوبی اضافه کرده و عملکرد خوبی هم داشت من فقط به خاطر سبک و نوعی بازی، شاید دو حد 2-3 نفر تغییر داشته باشم. اگر نه تیم شاکله خوبی دارد و به تغییرات آنچنانی نیاز ندارد.

نویدکیا با بیان اینکه یک یا دو بازیکن به تیم اضافه میشود، تصریح کرد: احتمالا نفر اول امروز یا فردا مشخص می‌شود، کسی دیگری نه تا برویم آسیا و برگردیم. اسمش را نمی‌گویم چون هنوز قطعیت پیدا نکرده و باید رودررو صحبت کنیم چون شاید خیلی ایده آل نباشد. رحمان احمدی اضافه شده و مشکلی با او ندارم، سال ها در کنار او بودم و ایده خوبی هم بود و فکر کنم اینطور ادامه داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز