کلاه برداری به بهانه ازدواج

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۲:۲۱:۴۳
کد خبر: ۱۰۵۴۸۹۶
کلاه برداری به بهانه ازدواج
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اعلام این خبر گفت: شاکی مدعی بود در شبکه اجتماعی تلگرام با زنی آشنا شده که باترفند ازدواج از من درخواست قرض کرد و من هم مبلغ ۸ میلیون ریال به حسابش واریز کردم که بعد متوجه شدم تلفنش را جواب نمی‌دهد و از من سوء استفاده کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرهنگ"غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ ۸ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

او اظهار داشت: شاکی مدعی بود در شبکه اجتماعی تلگرام با زنی آشنا شده که باترفند ازدواج از من درخواست قرض کرد و من هم مبلغ ۸ میلیون ریال به حسابش واریز کردم که بعد متوجه شدم تلفنش را جواب نمی‌دهد و از من سوء استفاده کرده است.

سرهنگ براتی در ادامه تصریح کرد: با بکارگیری روش‌های تخصصی این متهمه شناسایی و دستگیر شد.

او تصریح کرد: متهمه در بازجویی‌های بعمل آمده به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان به عموم شهروندان توصیه کرد: یکی از ترفند‌های کلاهبرداری اینترنتی این است که مجرمان، طعمه‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی و چت‌روم‌ها شکار می‌کنند با دادن وعده‌هایی مانند ازدواج، اطلاعات شخصی کاربران را به دست آورده و با تهدید از طعمه‌های خود اخاذی می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز