مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

نباید نگاه سلیقه‌ای بین ورزش و جوانان وجود داشته باشد

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۸:۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۵۷۱۸
نباید نگاه سلیقه‌ای بین ورزش و جوانان وجود داشته باشد
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: جوانان باید نماینده مطالبه‌گر حقوق جوانان هر شهرستان باشند و در این زمینه مطالبه گری کنند. اگر در شهرستانی نگاه سلیقه ای و یا تبعیض آمیز بین ورزش و جوانان باشد؛ باید اصلاح شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید محمد طباطبایی  در گردهمایی کارشناسان فرهنگی و امور جوانان شهرستان‌های استان گفت: ورزش و جوانان دو بال هستند که باید توام با هم و باقدرت حرکت کنند تا به هدف برسیم. مشکلات و آسیب های حوزه جوانان و فرهنگی را می شناسیم، واقف هستیم که منابع محدود است، شرایط اقتصادی مناسب نیست و... اما این مشکلات نمی تواند کم کاری در حوزه فرهنگی و جوانان را توجیه کند.

وی ادامه داد:جوانان باید نماینده مطالبه گر حقوق جوانان هر شهرستان باشند و در این زمینه مطالبه گری کنند. اگر در شهرستانی نگاه سلیقه ای و یا تبعیض آمیز بین ورزش و جوانان باشد؛ باید اصلاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: شهرستان‌ها برنامه‌ها و راهبردهای فرهنگی خود را به معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل اعلام کنند، در صورتی که برنامه ها از لحاظ کارشناسی مورد تایید معاونت فرهنگی و امور جوانان قرار گیرد، برای اجرای این فعالیت ها به هر شهرستان مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار تعلق خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز