معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:

آزاد راه شرق اصفهان از مهمترین طرح های استان است

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۸:۵۷:۴۹
کد خبر: ۱۰۵۵۸۸۳
آزاد راه شرق اصفهان از مهمترین طرح های استان است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: آزادراه شرق اصفهان یکی از مهمترین طرح‌های عمرانی به شمار می‌رود و از اهمیت بسیار قابل توجهی برای مدیریت استان برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حجت‌الله غلامی روز دوشنبه در جلسه بررسی روند اجرای بخش‌های مختلف آزادراه شرق اصفهان اظهار داشت: قطعات یک و دو این طرح تکمیل شده است و بزودی افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: قطعه سوم این طرح نیز در روند اجرا قرار دارد و باید با شتاب در ساخت، زمینه افتتاح آن را تا خرداد سال ۱۴۰۰ فراهم و عملیات قطعه چهارم از مبارکه تا ایزدخواست نیز شروع شود.

به گفته وی، پل فرودگاه در آزادراه شرق اصفهان بعنوان محور تشریفات استان محسوب می‌شود که باید از زیبایی بسیاری برخوردار و فضاسازی‌های مد نظر در باره آن انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: آزادراه اصفهان _ ایزدخواست نیز یکی از مهمترین طرح‌هاست که باید اقدامات مناسبی برای ساخت آن صورت گیرد.

وی اضافه کرد: ساخت این طرح ۲ تا ۳ سال زمان نیاز دارد اما تکمیل هرچه سریعتر آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

غلامی ابراز امیدواری کرد که بازگشت سرمایه به سرمایه‌گذار با افتتاح این طرح انجام شود.

وی بیان کرد: آمادگی کامل برای هرگونه همکاری در این استان برای اجرای طرح‌های عمرانی وجود دارد.

معاون استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: مشکلاتی نظیر مسائل تأسیساتی یا صنعت و معدن در طرح‌های عمرانی استان وجود ندارد و همکاری‌ لازم در این زمینه با سرمایه‌گذاران انجام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز