مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان پایان یافت

۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۱:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۶۹۵۴
مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان پایان یافت
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پایان یافت و کار شمارش آرا در شعب اخذ رای آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حیدر قاسمی شامگاه روز جمعه با بیان اینکه مدت زمان قانونی برگزاری انتخابات از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به مدت ۱۰ ساعت است، افزود: انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه لنجان و سمیرم در ساعت ۲۰ پایان یافت.

وی اظهارکرد: با پایان یافتن رای‌گیری کار شمارش آرا در شعب اخذ رای، توسط عوامل اجرایی شعب با نظارت نمایندگان هیات نظارت آغاز شد.

رییس ستاد انتخابات استان افزود: البته شعب اخذ رای موظف هستند در صورتی که مراجعه کننده داشته باشند، رای‌گیری را از همه افراد حاضر در شعبه ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به محدودیت تعداد نامزدها، نتیجه آرا هرچه زودتر اعلام شود.

رای‌گیری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روز جمعه در شهرستانهای سمیرم و لنجان آغاز و تا ساعت ۲۰ ادامه یافت.

در شهرستان لنجان سه حوزه اصلی و فرعی دارد که در آن ۱۳۹ شعبه فعال است و از این تعداد ۱۲۲ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار هستند، از تعداد مورد اشاره در شهرستان لنجان ۱۱۴ شعبه شهری و ۲۵ شعبه روستایی هستند.

چهار حوزه اصلی و فرعی در شهرستان سمیرم وجود دارد که ۶۵ شعبه در آن فعال است که از این تعداد ۴۴ شعبه بصورت ثابت و ۳۱ شعبه بصورت سیار فعالیت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز