توقیف تریلر حامل پارچه و ماسک قاچاق در شهرضا

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۸:۵۸:۵۵
کد خبر: ۱۰۵۸۰۶۶
توقیف تریلر حامل پارچه و ماسک قاچاق در شهرضا
تریلر حامل محموله پارچه و ماسک خارجی قاچاق از سوی پلیس در شهرستان شهرضا توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ" محمدرضا هاشمی فر" اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با دقت و هوشمندی بالای خود حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی تریلر کانتینر دار که از بنادر جنوب به سمت مرکز کشور در حرکت بود، مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد راننده فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی برای حمل بار خود است، عنوان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی، 19 تُن پارچه و 150 کارتن 50 عددی ماسک 4 لایه بهداشتی خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی، ارزش محموله قاچاق مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 50 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و راننده خودرو برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از تحویل محموله قاچاق به اداره اموال تملیکی استان خبر داد و با اشاره به تقویت ایست و بازرسی های ورودی استان، خاطر نشان کرد: با اشرافیت و تیزبینی ماموران پلیس و به کارگیری تجهیزات مدرن و هوشمند، خودروهای حامل بار قاچاق به طور دقیق رصد و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

نظر شما