وزیر نیرو:

روستا های متعدد اصفهان در مسیر بهره برداری از آب سالم قرار گرفت

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۰:۰۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۱۴۲۸
روستا های متعدد اصفهان در مسیر بهره برداری از آب سالم قرار گرفت
وزیر نیرو گفت: روستاهای متعددی در استان اصفهان در کوتاهترین زمان پس از یکپارچه سازی شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی در مسیر بهره‌برداری از آب سالم و پایدار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، رضا اردکانیان روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح تامین آب پایدار ۳۲ روستای استان اصفهان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: مسوولان این استان با تدبیر و هوشمندی در حین عرضه خدمات انجام شده دولت به مردم، مصرانه و مستمر پیگیر رفع کاستی‌ها و مشکلات هستند و ما نیز به وظیفه عمل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نتیجه این همدلی‌ها و پیگیری‌ها در همین دولت به منصه ظهور می‌رسد؛ از فعالیت‌ها و اقدامات استان اصفهان در قالب یکپارچه‌سازی شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی که در بدو اتمام تشریفات قانونی و در اسرع وقت روستاهای متعددی را در مسیر بهره‌رداری از نعمت آب سالم و پایدار قرار داد، قدردانی کرد.

اردکانیان با اظهار امیدواری از اینکه سایر فعالیت‌های آب و فاضلاب استان اصفهان در قالب گزارش ملی به خوبی نمایان شود، دستور آغاز بهره‌برداری از طرح تامین آب پایدار ۳۲ روستا در این خطه با جمعیت حدود هشت هزار و ۲۰۰ نفر که از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به ثمر رسیده است را صادر کرد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این آیین با بیان اینکه امسال در استان اصفهان شرایط سختی را داشتیم، گفت: هنوز سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ به بهره‌برداری نرسیده است اما با همت همکاران در شرکت‌های آب منطقه ای و آب و فاضلاب این استان و حمایت استاندار، اقدام‌های خوبی شکل گرفت و منجر به رفع برخی کم آبی در این استان شد.

حمیدرضا جانباز تاکید کرد: ضرورت دارد که سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ هرچه زودتر وارد مدار بهره‌برداری شود تا مشکلات کمبود آب این استان بطور کلی در بخش آب آشامیدنی برطرف شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز