بیش از ۱۰ درصد دانش‌آموزان شهید در استان اصفهان هستند

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۲۲۱۳
بیش از ۱۰ درصد دانش‌آموزان شهید در استان اصفهان هستند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: این موضوع که قبل از آموزش، پرورش مهم بوده است، نتیجه‌اش این است که اکنون در هفته دفاع مقدس هستیم، بیش از ۳۶۰۰۰ دانش‌آموز شهید در سطح کشور داریم که در استان این آمار بیش از ۱۰ درصد است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مجتبی شیروانیان صبح امروز در آیین نواختن زنگ دفاع مقدس با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: این موضوع که قبل از آموزش، پرورش مهم بوده است، نتیجه‌اش این است که اکنون در هفته دفاع مقدس هستیم، بیش از ۳۶۰۰۰ دانش‌آموز شهید در سطح کشور داریم که در استان این آمار بیش از ۱۰ درصد است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی افزود: یکی از مدارس در نجف‌آباد بیش از ۲۵۰ نفر شهید تقدیم کرده و اصفهان در ایثارگری پیشگام بوده است؛ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی در همه موضوعات مرتبط با ایثار و شهادت تکلیف دارد و در بحث‌های فضاسازی و سیاست‌گذاری به مجموعه‌ها خود را موظف می‌داند.

وی با اشاره به حضور مادر شهید خرازی گفت: ایشان با وجود مشکلات، هر جا بحث شهید باشد راه فرزندشان را دنبال و در این راه کمک می‌کنند.

شیروانیان با اشاره به سخنان روز گذشته رهبری به مناسبت ۴۰ سالگی دفاع مقدس بیان کرد: ارتباط تصویری با رهبری در اصفهان نیز انجام شد و بیانات ایشان جمع‌بندی مطالبات گذشته بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز در بحث جبهه مقاومت علاوه بر سرمایه‌گذاری استکبار برای پرورش داعش، اما هم جوانان آن کشورها و جوانان ما که فکر می‌کردیم تحت تأثیر تهاجم فرهنگی و ماهواره‌ها قرار گرفته‌اند؛ همین جوان‌های بصیر فهمیدند باید در این جبهه‌ها حضور پیدا کنند و دینشان را به اهل‌بیت بپردازند.

هفته دفاع مقدس هفته انتقال مفاهیم به نسل جوان است

در ادامه حیدر قاسمی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هویت هر ملتی مرهون باورها و سرزمین است؛ امروز مناسبت چهلمین سالروز دفاع مقدس و  شروع سال تحصیلی را گرامی می‌داریم و  به نسل جوانی که آن شرایط را ندیده است انتقال می‌دهیم.

معاون امنیتی سیاسی استانداری اصفهان توأم شدن این دو مناسبت را  معنادار دانست و خاطرنشان کرد: جوانان ما نیز در اوج جنگ تلاش آموزشی خود را داشتند و دانش‌آموزانی بودند که به رزمندگان در جبهه‌ها روحیه می‌دادند.

وی در خصوص مؤلفه‌های انقلاب توضیح داد: ما وقتی از دفاع و انقلاب صحبت می‌کنیم  به ارزش‌های دفاع و انقلاب می‌پردازیم، مؤلفه‌ها مهم است و امروز باید مجری و حافظ آن عناصر از جمله ایثار، گذشت، فداکاری، انسجام و وحدت باشیم  و در تداوم این راه بکوشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز