اختتامیه جشنواره ملی نقاشی کمانک نشانی برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۶:۴۳
کد خبر: ۱۰۶۳۲۹۱
اختتامیه جشنواره ملی نقاشی کمانک نشانی برگزار شد
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جشنواره ملی نقاشی کمانک نشانی بر افتخارات اصفهان در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و هنری افزود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، فریده روشن در اختتامیه جشنواره ملی نقاشی کمانک، اظهار کرد: با وجود استعداد بالایی که در نسل گذشته وجود داشت، به دلیل نبود فرصت زمینه‌های رشد، اکثر استعدادهای هنری کودکان در گذشته به رشد و بالندگی نمی‌رسید ولی اکنون با ایجاد فرصت‌هایی مانند جشنواره کمانک در همه زمینه‌های هنری می‌توانیم استعدادها را کشف کرده و برای بارور شدن آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: والدین نباید کودکان را به سمت آرزوهای تحقق نیافته خود سوق دهند بلکه باید علایق فرزندان را شناسایی کرده و شرایط را برای پیشرفت آنان در زمینه‌های مورد علاقه‌شان فراهم کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مسئولان حوزه‌های مرتبط نیز با ایجاد بستر مناسب می‌توانند زمینه رشد و شکوفایی استعداد فرزندان این شهر را فراهم کنند.

وی با تقدیر از دفتر تخصصی کودک برای برگزاری جشنواره کمانک، اضافه کرد: واژه کمانک نامی برگرفته از قوس آذر است. این جشنواره نشانی بر افتخارات اصفهان در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و هنری افزود.

روشن افزود: سیاستگذاری چنین برنامه‌هایی بر مبنای استعدادیابی و استعدادپروری آینده‌سازان کشور بوده و برگزاری آن باعث ایجاد انگیزه در کودکان برای پرورش و شکوفا کردن استعدادهایشان می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز