«کیارستمی و عصای گمشده» به هنر و تجربه رسید

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۶۳۵۵۶
«کیارستمی  و عصای گمشده» به هنر و تجربه رسید
در این روزهای ناملایمتی کرونا با فرهنگ و سینما و در حالی که گیشه سینمای بدنه به واقع از رونق افتاده است، توجه به سینمای هنر و تجربه تنها برای آن بخش از سینماهایی رخ میدهد که به هنر و ارتقا هنر ایمان قلبی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ در شش ماهه نخست امسال سینماهای کل کشور رکورد فروش ۵ میلیاردی داشته اند. این در حالی است که مقایسه شش ماهه اول ۹۸ و ۹۹ نشان می‌دهد سینمای ایران رقمی معادل ۱۷۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۵۰۱ تومان در شش ماهه نخست سال کمتر فروش داشته است.

مدیر پردیس سینمایی سنتر در گفت و گو با خبرنگار برنا گفت: در این شرایط پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان با افزایش سانس های اختصاصی و حضور حداقلی افراد تلاش کرده است تا سلامت شهروندان را در اولویت قرار دهد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر این سینما یکی از سینماهای منتخب در اکران فیلم های هنر و تجربه است که حتی در این روزهای کرونایی نیز با کاهش سانس و یا عدم اکران فیلم های هنری و تجربی روبرو نشده است.

به گفته مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر سه فیلم جدید از مهر ماه به اسم های گلوله باران،  بی گاه و کیارستمی  و عصای گمشده وارد اکران فیلم های هنر و تجربه شده است.

محمد پناهی نژاد افزود: هر روز ساعت ۱۹ شهروندان و هنر دوستان اصفهانی می توانند در پردیس سینمایی سیتی سنتر به تماشای فیلم های هنر و تجربه بنشینند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز