۳۰ اقدام موثر برای کرونا توسط مدیریت شهری صورت گرفته است

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۱:۲۶
کد خبر: ۱۰۶۴۷۷۴
۳۰ اقدام موثر برای کرونا توسط مدیریت شهری صورت گرفته است
رئیس شورای اسلامی گفت: ما نیازمند خداحافظی با تمرکز گرایی هستیم و باید برون سپاری دردستور کار قرار گیرد و مدیران استانی جدی تر در نظر گرفته شوند و بدانیم این مدیران هم از فهم بالایی برخوردار هستند و تصمیماتی خواهند گرفت که برای شهر و استان تصمیم درستی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با درود  به روح بلند همه شهدا که از همه چیز خود برای دفاع از دین و ملک و ناموس خود به جبهه ها شتافتند، اظهار داشت: امسال چهلمین سالروز دفاع مقدس را داشتیم که برنامه های متعددی با وجود بیماری کرونا برگزار شد و از دست‌اندرکاران برگزاری ها تشکر می کنیم و تا فردا نیز این برنامه ها ادامه خواهد داشت البته تا پایان سال برای این برنامه ها تقویمی تدوین شده است.

وی با بیان اینکه شهر مزین به تصاویر شهدا شد و سرداران جنگ تصاویرشان در جای جای شهر بود قطعا قابل تقدیر است، گفت: پاسداشت دلیرمردان با تلاش شبانه روزی امکان پذیر است و باید برای مردم تلاش کنیم، شهرداران و کارکنان شهرداری انشاالله بیشتر نسبت به اجرایی شدن طرح تکریم ارباب رجوع تلاش کنند تا در این شرایط مرهمی باشند بر الام مردم عزیز شهر اصفهان، هرچند که شاید نتوان همه مشکلات و خواسته های مردم را نشود اجابت کرد، اما نهایت احترام و تلاش برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم و مردم را در پیچ و خم ارجاعات اداری نباید سر در گم کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: تا زمانی که کار مردم در پیچ اداری باشد ما شاهد دلالی و کارچاق کنی هستیم و باید با کار صحیح این مشکلات را حل کرد، یکی از مواردی که در این زمینه اهمیت دارد ارزیابی از کار کارکنان شهرداری مناطق است یعنی ارزشیابی و عملکرد شهرداری را در حوزه تکریم ارباب رجوع باید مورد ارزشیابی قرار گیرد و امیدواریم شهرداری به این موضوع مبادرت بیشتری داشته باشد.

نصراصفهانی افزود: اخیراً استاندار اصفهان نامه ای به وزیر کشور نوشتند برای افزایش اختیارات در زمینه مشکلات کرونایی و امیدواریم وزیر کشور در این زمینه اجابت کنند و توانمندی های مدیریتی در کوتاه زمان این مشکلات حل شود.

وی افزود: متاسفانه وضعیت بیماری کرونا در شهر اصفهان وضعیت خوبی نیست و باید برخی از تصمیمات در استان اصفهان گرفته شود و نباید بگذاریم فرصت ها از دست برود.

نصراصفهانی خاطر نشان کرد: ما نیازمند خداحافظی با تمرکز گرایی هستیم و باید برون سپاری دردستور کار قرار گیرد و مدیران استانی جدی تر در نظر گرفته شوند و بدانیم این مدیران هم از فهم بالایی برخوردار هستند و تصمیماتی خواهند گرفت که برای شهر و استان تصمیم درستی باشد.

وی ادامه داد: بالغ بر ۳۰ اقدام موثر برای کرونا توسط مدیریت شهری صورت گرفته است که بخشی از این اقدامات همچنان هم در حال انجام است، وضعیت کرونا در اصفهان فوق قرمز است و امیدوارم همه وارد میدان شوند.

نصر اصفهانی افزود: بحث آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت در این شرایط، وضعیت مناسبی نیست و برنامه شاد نتوانسته هنوز کامل تعلیم و تربیت را دنبال کند و باید بسترهای لازم برای آموزش و پرورش تهیه شود و اگر تفیض اختیار به استان انجام شود، استاندار تصمیم بهتری هم می تواند اتخاذ کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تصریح کرد: ۷ مهر روز آتش نشانی است که با آتش سوزی در پالایشگاه آبادان آتش نشان ها تلاش کردند و هنگام خاموش کردن آتش مجدد بمباران شدند و شهید شدند، آتش نشانی قدمت ۱۶۰ ساله دارد و امیدواریم شرایط خوبی که برای این مجموعه فراهم شده است و باتوجه به اینکه همیشه آتش نشانی اصفهان یکی از بهترین ها در کشور بوده است، امیدوارم مشکلات آتش نشانان از طریق معاون مالی و اقتصادی و معاون برنامه ریزی مورد توجه باشد.

نصر اصفهانی یا اشاره به اینکه، روز ناشنوایان و نابینایان را نیز تبریک می گوییم و امیدوارم شرایط زیستی آنها بهتر شود و بتوانند زندگی بهتری داشته باشند، افزود: روز ۱۰ مهرماه روز جهانی سالمندان است و به جوانان دیروز تبریک عرض می کنیم و خواسته و نیازهای این عزیزان نیز مورد توجه مسئولان محترم خواهد بود و نیکی به این افراد مورد توجه دین هم هست.

وی در ادامه گفت: باید بپذیریم هنوز آنطور که شایسته و بایسته است شهر آماده خروج معلولان به صورت مستقلانه نشده است و این موضوع باید به جد در دستور کار کمیسیون عمران و شهرسازی قرار بگیرد و این موضوع باید توسط شهرداری پیگیری شود.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت رانندگان استیجاری وضعیت خوبی نیست و با توجه به افزایش قیمت لوازم یدکی شاید ادامه این مسیر برای آنها امکان پذیر نباشد و علی رقم مشکلات شرایط بهتری برای این عزیزان رقم بخورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز