کشف ۲۳۷ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۰۶۵۰۳۲
کشف ۲۳۷ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف محموله تریاک به وزن 237 کیلو در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر "اصفهان" و شهرستان"رودبار جنوب" استان "کرمان" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرهنگ "غلامحسین صفری" گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی  مطلع شدند، یک قاچاقچی حرفه ای، محموله ای مواد مخدر را در شهرستان "رودبار جنوب" استان "کرمان" در منزلش نگهداری می کند که که بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان اطلاع داده شد.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "رودبار جنوب" نیز بلافلاصله وارد عمل می شوند و طی بازرسی از یک سواری پژو 405 که در منزل بود 237 کیلو تریاک را کشف کردند.

سرهنگ صفری تصریح کرد: در این عملیات که با اعلام به موقع پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و عملیات سنجیده و به موقع پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "رودبارجنوب" استان " کرمان" انجام شد یک سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز