اعزام کاروان تجهیزات ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی به ۵۰ روستا در سراسر استان

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۸:۴۶
کد خبر: ۱۰۶۷۱۷۷
اعزام کاروان تجهیزات ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی به ۵۰ روستا در سراسر استان
سید محمد طباطبایی در بازدید از هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و‌ محلی استان: کاروان تجهیزات ورزشی مزین به نام سردار بزرگ‌، شهید حاج قاسم سلیمانی، از مکانی مقدس، برای کاری مقدس شکل گرفت و به ۵۰ روستا در سراسر استان اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید محمد طباطبایی در دیدار با رئیس و اعضای هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و‌محلی استان گفت: بر اساس سیاست های پیش روی اداره کل و به منظور کم شدن فاصله بین هیات های ورزشی و این اداره کل، بازدیدهای میدانی و‌ جلسه با روسا و اعضای هیات ها را در دستور کار داریم، تا اگر مشکلی و یا تنگناهایی هست با گفت و گو و تبادل نظر رفع شود.

‎وی ادامه داد: آنچه مهم است همسویی در راستای رسیدن به اهداف مشترک هیات های ورزشی و اداره کل است که خوشبختانه این همسویی بین هیات ورزشهای روستایی و بازی های بومی و‌محلی استان و اداره کل وجود دارد، که این موضوع نفطه قوت محسوب می شود.

طباطبایی افزود: خوشبختانه هیات روستایی و بازی های بومی و‌محلی در حوزه زیر ساخت ها بسیار خوب فعالیت کرده است، چراکه اگر در ورزش روستاها ۱میلیون تومان هزینه شود، بازخورد آن هم در بحث فرهنگی هم در ایجاد شادی و‌نشاط روستاییان و هم در حوزه قهرمان پروری صدها برابر خواهد بود.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان تصریح کرد: زیر ساخت هایی که به همت این هیات و در قالب طرح ایجاد خانه های ورزش روستایی در حال فراهم سازی است، نیاز دارد در مراحل بعدی کیفی تر مورد توجه قرار گیرد و توسعه پیدا کند.

طباطبایی ادامه داد: در بحث آموزش، بستر مناسب تری فراهم شود تا با برگزاری دوره های مربیگری و‌کارگاه های دانش افزایی، روستاها‌ نیز از لحاظ داشتن مربی به سمت خود کفایی پیش روند.

وی افزود: بحث خدمت دهی به روستاها مهم تر از خدمت رسانی است. اینکه رییس و اعضای هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان، به صورت اصولی طی بازدیدهای میدانی از روستاها در جریان خواسته ها و‌مشکلات ورزشی جمعیت روستایی قرار می گیرد، مهم و اثر بخش است.

طباطبایی با بیان اینکه مجموعه هیات روستایی و بازی های بومی و‌محلی آگاهی کامل از ظرفیت های هیات دارد، گفت: بنابراین باید برنامه ۱۰ ساله دوم را هم برای این هیات تدوین کند.

وی افزود: فلسفه ورزش حضور میدانی است. بایدوضعیت را از نزدیک دید و شناسایی کرد، در همین بازدیدهای میدانی از شهرستان ها ۹۶میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی مصوب شد. هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و‌محلی استان اصفهان عملکرد بسیار خوبی دارد و انتظار می رود با قوت و قدرت مسیر را ادامه دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به کاروان تجهیزات ورزشی گفت: کاروان تجهیزات ورزشی مزین به نام سردار بزرگ‌، شهید حاج قاسم سلیمانی از مکانی مقدس، برای کاری مقدس شکل گرفت و به ۵۰ روستا در سراسر استان اعزام شد، که کار ارزشمندی محسوب شد، چرا که هم خدمت دهی بود و‌هم پیوست فرهنگی غنی و قوی داشت.

طباطبایی ادامه داد: این مسیر را با همکاری هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان با قدرت و‌ تلاش ادامه خواهیم داد و کمک خواهیم کرد؛ کاروان اعزام تجهیزات ورزشی برای ۵۰ باب خانه ورزش روستایی دیگر با نام مبارک حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) به مناسبت روز روستا و‌هفته تربیت بدنی راهی مناطق روستایی استان اصفهان شود.

نظر شما