استاندار اصفهان:

اصفهان به لحاظ شیوع کرونا، شرایط خوبی ندارد

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۹۲۵۲
اصفهان به لحاظ شیوع کرونا، شرایط خوبی ندارد
استاندار اصفهان گفت: ضرورت هماهنگی و همدلی بیشتر در خصوص کرونا بین فرمانداران لازم است چراکه شرایط این استان به لحاظ شیوع کرونا خوب نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی در حاشیه سمینار ویدیو کنفرانس فرمانداران شهرستان‌های استان در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی گفت: این جلسه با هدف آمادگی برای انتخابات ۱۴۰۰، پیگیری پروژه‌های مختلف عمرانی و هماهنگی در بخش‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر نیروهای بهداشت و درمان و پرستاران و پزشکان با مشکلات متعددی مواجه هستند، ادامه داد: فرمانداران در خط مقدم جبهه‌های اجرایی هستند که باید در این ارتباط هماهنگی های لازم صورت می گرفت.

استاندار اصفهان بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا نتوانستیم صحبت‌های فرمانداران و مشکلات و مسائل شهرستان‌ها را از نزدیک بشنویم به همین دلیل امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی این جلسه برگزار شد.

رضایی اظهار کرد: با توجه به اینکه سال جاری به لحاظ کرونا و تحریم‌های ظالمانه دشوار است باید هماهنگی را با فرمانداران شهرستان‌ها که در جبهه مقدم خطوط اجرایی هستند، صورت بگیرد.

وی ادامه داد: مساله گرانی و گران فروشی از جمله مسائل موجود است از این رو وظیفه اصلی فرمانداران و استانداری به عنوان مدیران عالی دولت در شهرها هماهنگی و همدلی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز