اعتراف به ۳۵ فقره سرقت از باغ ویلاهای خصوصی در اصفهان

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۲۲۷۴
اعتراف به ۳۵ فقره سرقت از باغ ویلاهای خصوصی در اصفهان
جانشین فرماندهی انتظامی استان، از دستگیری سارق باغ ویلاهای حوزه شرق اصفهان در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی و اعتراف متهم به 35 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ ویلاهای خصوصی در حوزه شرق اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع شناسایی عامل یا عاملان این نوع سرقت در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات علمی و تخصصی و یک سری کارهای پلیسی و همچنین استفاده از پایش تصویری موفق شدند مشخصات یک دستگاه موتورسیکلت که سارقان از آن در سرقت های خود استفاده می کردند را به دست آورند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پس از به دست آوردن اطلاعات لازم هویت اصلی مالک موتورسیکلت و مخفیگاه وی را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از دستگیری همدست متهم با اعترافات وی خبر داد و اظهار داشت: هر 2 سارق دستگیر شده پس از دستگیری به 35 فقره سرقت از باغ ویلاهای خصوصی در حوزه شرق اصفهان اقرار کردند که در خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز