بیمارستان های تامین اجتماعی اصفهان آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۰۷۳۳۵۴
بیمارستان های تامین اجتماعی اصفهان آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت:بیمارستان‌های تامین اجتماعی اصفهان موظف به خدمات دهی به بیماران کرونایی و غیر کرونایی مشخص شدند.

به گزارش خبرگزای برنا در اصفهان؛ علی اعتصام پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان به نحوه خدمات رسانی به بیماران کرونایی و غیر کرونایی اشاره کرد و گفت: بیمارستان‌های دکتر غرضی و حضرت فاطمه زهرا (س) سازمان تامین اجتماعی در بخش‌های تخصصی و جراحی به بیماران غیر کرونایی اختصاص دارد.

علی اعتصام پور با بیان اینکه بیمارستان شریعتی هم به بیماران کرونایی خدمات رسانی می‌کند گفت: این بیمارستان بیماران اورژانسی غیر کرونایی را هم پذیرش می‌کند، ولی به بیمارانی که امکان خدمات دهی بیشتر را نداشته باشد به دیگر بیمارستان‌ها اعزام می‌کند.

وی با بیان اینکه ۲۷ پلی کلینیک هم در استان موظف به خدمات رسانی به بیماران هستند افزود: در تلاش هستیم مراکز درمانی تامین اجتماعی در نوبت عصر به بیماران خدمات دهی کنند.

سرپرست بیمارستان شریعتی هم از تکمیل ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی این بیمارستان خبر داد و گفت: هم اکنون حدود ۲۰۰ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری هستند و روزانه حدود ۶ نفر ازاین بیماران جان خود را از دست می‌دهند.

عباسعلی نصر اصفهانی با بیان اینکه کادر درمان این بیمارستان از لحاظ جسمی و روحی بسیار خسته و فرسوده شده اند افزود:به طور متوسط ۳۰ تا ۴۰ نفر از پرسنل بیمارستان شریعتی به صورت پیوسته دچار بیماری کرونا شده اند.

وی با اشاره به اینکه شیفت‌های متوالی بسیار خسته کننده و توان کادر درمان محدود است گفت: روزانه به طور میانگین ۳۰ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز