رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان:

خدمات رایگان دندانپزشکی در جوار مقبره علامه مجلسی

۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۴۰۶۸
خدمات رایگان دندانپزشکی در جوار مقبره علامه مجلسی
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در کنار مقبره علامه مجلسی در روزهای اول و دوم دهه وقف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت‌الاسلام اصغر توسلی ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع) و تبریک آغاز دهه وقف، اظهار کرد: دهه وقف از ۲۴ مهرماه شروع و تا سوم آبانماه ادامه دارد و در سال جاری با توجه به شیوع کرونا همه برنامه‌های دهه وقف نیز تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته است.

وی افزود: بر این اساس و با توجه به لزوم حفظ سلامتی شهروندان اجرای برنامه‌های مرتبط با سلامت مردم در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان دعوت از متخصصان دندانپزشکی برای حضور در مرکز درمانی مقبره علامه مجلسی را از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه اعلام کرد و گفت: برای این امر پزشکان به صورت رایگان و داوطلبانه برای ویزیت مجاورین مقبره علامه مجلسی، زائران این مقبره و دیگر شهروندان اقدام کردند.

وی تصریح کرد: از این رو دیروز و امروز این تیم متخصص پزشکی برای ویزیت رایگان بیماران فعالیت دارند.

حجت الاسلام توکلی با بیان اینکه اطلاع رسانی برای اجرای این طرح با ارسال پیامک، دعوت از هیئت امنای دیگر امامزادگان، مبلغان و… انجام شده است، اضافه کرد: تاکنون استقبال خوبی از این طرح صورت گرفته است همچنین این طرح تا ساعت ۱۴ بعدازظهر امروز ۲۶ مهرماه ادامه دارد.

نظر شما