تمام مراکز گردشگری ناژوان اصفهان از امروز باز است

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۷۴۶۴۲
تمام مراکز گردشگری ناژوان اصفهان از امروز باز است
مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان گفت: تمام مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان اصفهان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی از امروز بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید رسول هاشمیان مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان، گفت: بنا بر دستورالعمل‌های ابلاغی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مراکز گردشگری ناژوان از یک هفته پیش تعطیل شده بود.

وی با اشاره به بازگشایی مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان از امروز (یکشنبه)، افزود: استفاده از ماسک و دستکش توسط شهروندان هنگام بازدید از این مراکز الزامی است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی بین دفتر طرح ساماندهی ناژوان و اداره کل دامپزشکی وضعیت سلامت و بهداشتی تمامی مراکز ناژوان بررسی و تأیید شده است.

وی با بیان اینکه باغ پرندگان اصفهان به عنوان نخستین مرکز گردشگری تفریحی در اصفهان به سیستم فروش بلیط الکترونیک مجهز شده است، گفت: سهولت در خرید بلیط توسط گردشگران، حذف صف خرید بلیط در ایام پیک گردشگری و قابلیط خرید از طریق اپلیکیشن و سایت‌های اینترنتی همچنین حذف گردش پول نقد از مزایای اجرای این طرح است.

هاشمیان تاکید کرد: در حال حاضر مراکز گردشگری ناژوان، مجموعه‌های تفریحی، سرویس‌های بهداشتی و ساختمان اداری مدیریت طرح ساماندهی ناژوان روزانه سه مرتبه ضدعفونی می‌شود.

وی می‌توانند هر روز از ساعت ۸:۳۰ صبح لغایت ۱۷:۳۰ به این مجموعه مراجعه کنند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه مجموعه باغ خزندگان و باغ استوایی نیز همه روز از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۹ پذیرای حضور بازدیدکنندگان خواهد بود، افزود: مجموعه آکواریوم نیز هر روزه از ساعت ۱۰:۳۰ لغایت ۱۹ میزبان حضور گردشگران و شهروندان است.

او با اشاره به تعطیل بودن تله سیژ در روز‌های شنبه گفت: مجموعه تله سیژ نیز به جز روز‌های شنبه از یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۶:۳۰ لغایت ۲۱:۳۰ فعالیت می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز