مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در دیدار با مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان:

تیم سپاهان یک الگوی مناسب برای باشگاه های ورزش کشور است

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۰۷۶۷۶۸
تیم سپاهان یک الگوی مناسب برای باشگاه های ورزش کشور است
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در دیدار با مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز دوم آبان، روز سپاهان و انتخاب محمد رضا ساکت به مدیر عاملی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید محمد طباطبایی در دیدار با مدیرعامل باشگاه فلواد مبارکه سپاهان گفت: دوم آبان روزی ماندگار در تاریخ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است که جا دارد به همه طلایی پوشان تبریک عرض نمایم، در این روز حضور تیم فوتبال سپاهان در تورنمنت معتبر جام باشگاه‌های جهان و حضور در کنار تیم های بزرگ جهان همچون آث میلان ایتالیا، بوکاجونیورز آرژانتین و ... قطعی شد و سپاهان تنها تیمی از ایران می باشد که در مسابقات جام باشگاه‌های جهان حضور داشته است.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: اکثر تیم های فوتبال کشور در تلاش برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان هستند و برای این مهم سخت تلاش می کنند اما هنوز موفق به کسب چنین موفقیت بزرگ نشده اند، اما باعث افتخار استان و کشور است که سپاهان با اقتدار در این مسابقات حضور داشت که باعث یک غرور ملی شد.

وی پیرامون باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان یک الگوی مناسب برای باشگاه های ورزش کشور بوده که دارای هواداران خونگرم و فهیم است.

طباطبایی ادامه داد: این باشگاه استانداردهای لازم در سطوح بالا را دارا است که با حمایت از رشته های مختلف ورزشی پیرامون توسعه ورزش به خصوص حوزه قهرمانی در کنار اداره کل ورزش و جوانان بوده و همچنین با نگاه و رویکرد فرهنگی در راستای اهداف فرهنگی و اجتماعی گام های موثری برداشته است.

سید محمد طباطبایی اظهار داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در کنار جامعه ورزش می باشد که همراه و همسو با اهداف عالی ورزش قدم بر می دارد و جا دارد از آقایان عظیمیان و ساکت مدیران عامل محترم مجتمع فولاد مبارکه و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان تشکر کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تاکید کرد: اداره کل در کنار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خواهد بود تا بسترهای لازم را در راستای کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای درخشان در حوزه ورزش استان اصفهان فراهم کنیم.

وی در پایان به کادرفنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اشاره کرد و افزود: به محرم نویدکیا سرمربی این تیم که اسطوره کم‌ نظیر در اخلاق و فوتبال است و به کادر فنی با انگیزه و مجرب این باشگاه که برگرفته از بطن باشگاه سپاهان می باشند تبریک عرض می کنم و امیدوارم این کادر فنی بتواند بهترین نتایج وموفقیتها را برای طلایی پوشان اصفهانی رقم بزنند.

دی ادامه محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یکی از قدیمی ترین مجموعه های تحت امر و زیر مجموعه حوزه ورزش استان اصفهان تلقی می شود که با قدمتی از سال 1332 با نام شاهین اصفهان آغاز شده که سال ۱۳۴۲ به نام سپاهان تغییر کرد اکنون با همان نام در میادین مختلف حضور پیدا می کند.

وی پیرامون روز دوم آبان اظهار داشت: فلسفه نامگذاری این روز به نام سپاهان این است که سپاهان در جام باشگاه های جهان حضور یافته و به عنوان اولین و در حال حاضر تنها باشگاهی ایرانی است که توانسته در جام باشگاه های فوتبال جهان شرکت کند و امیدوارم همه باشگاه های ایرانی در عرصه های بین‌المللی موفق باشند.

محمدرضا ساکت ادامه داد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اکنون در مسیر فعالیت‌ها کماکان هم در حوزه های کارگری، صنعت فولاد، همگانی، بحث استعدادیابی رشته‌های مختلف در جنسیت های مختلف و نهایتاً ورزش حرفه‌ای سازماندهی خود را دارد و با یک تنوعی از رشته‌ها و جنسیت ها در حال فعالیت می باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با تشکر از مدیر کل ورزش و جوانان و پرسنل این اداره به خاطر همکاری و همراهی با اهداف وبرنامه های این باشگاه و تعاملات سازنده فی مابین، بیان داشت: رویکردی که در حال حاضر ما به دنبال آن هستیم بحث توجه به استعدادیابی، پرورش استعدادها، نظام استعدادیابی، ایجاد مدارس و آکادمی های استعدادیابی با شعار استعدادیابی مولد تا یک ورزشکار تبدیل به یک بازیکن تمام عیار شود و در برخی از شهرستان ها نیز این نگاه را داریم.  

وی در پایان افزود: کماکان باشگاه فولادمبارکه سپاهان در این مسیر با تاکیدات آقای عظیمیان و براساس مسئولیت های اجتماعی و هم راستا با اهداف و سیاستهای ورزش استان و نظر به توسعه زیر ساخت‌های ورزشی استان اصفهان توجه داشته و پیرامون توسعه آن اقدام خواهد نمود.

نظر شما