استاندار اصفهان:

نگرش و رفتار جامعه در مواجهه با کرونا و زندگی باید تغییر کند

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۱:۴۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۹۸۳۰
نگرش و رفتار جامعه در مواجهه با کرونا و زندگی باید تغییر کند
استاندار اصفهان اظهار داشت:باید نوع بینش،نگرش و رفتار خود را تغییر دهیم تا در سایه رعایت پروتکل های بهداشتی و زیست متناسب با کرونا و تداوم کار،فعالیت و زندگی خود را استمرار ببخشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستانهای کاشان و آران وبیدگل در شهرکامو اظهار داشت:تمهیدات زندگی با کرونا لازم و ضروری است و از مردم و مسئولان انتظار است بیماری کرونا و تمهیدات زندگی کردن با آن را جدی بگیرند زیرا راهی جز تمهیدات زندگی با کرونا نداریم.

وی گفت:کارتل ها و شرکت های بزرگ جهان در حال حاضر روی تولید واکسن سرمایه گذاری و فعالیت می کنند اما با توجه به اطلاعاتی که هست فکر نکنم واکسن کرونا به زودی کشف و تولید شود.

رضایی با اشاره به استفاده حداکثری مدیران از اختیارات خو در جهت رفع مشکلات مردم افزود: باید نوع بینش و نگرش و رفتار خود را تغییر دهیم تا در سایه رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی و زیست متناسب با کرونا تداوم کار،فعالیت و زندگی خود را استمرار بخشیم.

استاندار اصفهان تصریع کرد:بحث دورکاری کارکنان استان از نظر من بلامانع است به شرطی مدیر دستگاه قبول کند در کار مردم و پاسخگویی ارباب رجوع وقفه ای ایجاد نشود.

نظر شما