دیدار رییس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۰۸۰۰۱۱
دیدار رییس و  اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان
علیرضا نصر اصفهانی، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به همراه فریده روشن رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان با حضور در ساختمان اداری باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با محمدرضا ساکت، مدیر عامل این باشگاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا نصر اصفهانی، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به همراه فریده روشن رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان و دیگر اعضای شورای شهر اصفهان با حضور در ساختمان اداری باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با محمدرضا ساکت، مدیر عامل این باشگاه دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار اعضای شورای شهر اصفهان از روند تمرین تیم فوتبال این باشگاه دیدار و با محرم نویدکیا گفتگویی صمیمانه داشتند. در ادامه رئیس شورای شهر اصفهان ضمن تبریک انتخاب شایسته محرم نویدکیا به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان، حمایت همه جانبه مدیریت شهری اصفهان را از این تیم اعلام داشت.

سپاهان 5

وی افزود:  باشگاه سپاهان تاریخ درخشان ورزش اصفهان است و همه باید برای موفقیت این باشگاه دست در دست هم داده تا شاهد موفقیتهای بیش از پیش آن باشیم.

همچنین محمدرضا ساکت ضمن بیان تاریخچه باشگاه سپاهان گزارشی تفصیلی از روند امور باشگاه ارائه داد. در پایان با اهدا لوح یادبود و سبد گل از محمدرضا ساکت تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز