نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

در شرایطی که نفت در تحریم است؛ در تحقیق از صنایع بزرگ منصفانه عمل کنیم

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۰۸:۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۰۸۰۹۸۱
در شرایطی که نفت در تحریم است؛ در تحقیق از صنایع بزرگ منصفانه عمل کنیم
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: اطلاعاتی که من از مجتمع فولاد مبارکه دارم، از دیگر نمایندگان بیشتر است. در شرایطی که نفت تحریم شده و کمک به صنایع بزرگ کمک به کشور محسوب میشود، باید در تحقیقات منصفانه عمل کنید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ پروین صالحی در جمع خبرنگاران در ارتباط با اجرایی شدن طرح تحقیق و تفحص از مجتمع فولاد مبارکه گفت: در شهرستان مبارکه تعامل خوبی به دلیل همجواری این شهرستان با مجتمع فولاد مبارکه وجود دارد. این همجواری فرصت و تهدید هایی را ایجاد کرده که یکی از مزایای این همجواری، روند رو به رشد پروژه های شهرستان مبارکه است.

وی ادامه داد: از وقتی فولاد مبارکه، همجوار شهرستان مبارکه قرار گرفته؛ نام شهرستان مبارکه را در سطح ملی و بین المللی نشان داده است و توقع ما این است که شهرستان مبارکه باید به گونه ای پیشرفت کند که شهری در خور همجواری با مجتمع فولاد مبارکه باشد.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چند روز پیش با مسئول فراکسیون محیط زیست صحبت میکردم و گفتم من به عنوان نماینده شهرستان همجوار فولاد با عینک بهتری میتوانم مسائل مربوط به فولاد را ببینم. در ایران که بسیاری از صنایع تحریم است صلاح نمی‌بینم که کسی در این مسائل دخالت داشته باشد و حق شهرستان را محفوظ میدانم.

صالحی با بیان اینکه اطلاعاتی که من دارم، از دیگر نمایندگان بیشتر است، گفت: در شرایطی که نفت تحریم شده و کمک به صنایع بزرگ کمک به کشور محسوب میشود، باید در تحقیق از صنایع بزرگی همچون فولاد مبارکه منصفانه عمل کنید.

وی ادامه داد: جامعه ما با توجه به وضعیت روحی افراد جامعه و وضعیت معیشتی که وجود دارد، مردم انتظار دارند که صحبت های گره گشا را در کشور شاهد باشند نه اینکه اوضاع کشور را در انزجار ببینند. من به عنوان نماینده مردم شهرستان مبارکه اطلاعات بیشتری نسبت به دیگر نمایندگان دارم و اصلا به جنجال علاقه ندارم؛ اگر نواقصی ببینم از راه صحیح مشکلات را پیگیری خواهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز