شهردار اصفهان:

افتتاح سالن اجتماعات گلستان شهدا به علت شرایط حاد کرونایی به تاخیر افتاد

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۸:۲۶:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۳۵۸۰
افتتاح سالن اجتماعات گلستان شهدا به علت شرایط حاد کرونایی به تاخیر افتاد
شهردار اصفهان گفت: افتتاح سالن اجتماعات گلستان شهدا که قرار بود روز 25 آبانماه همزمان با روز حماسه و ایثار مردم اصفهان به بهره برداری برسد، به علت شرایط حاد کرونایی به تاخیر افتاد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به اینکه روز جهانی شهرساز و شهرسازی را به همه استادان و دانشجویان این رشته و همکاران در معاونت شهرسازی و مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان تبریک می گویم، اظهار کرد: برنامه ریزی شهری صحیح، شهرها را به سمت زیست پذیری و تاب آوری بهتر خواهد برد و تحقق این موضوع نیازمند نگاه بلند و همه جانبه است.  

وی ادامه داد: به دنبال اجرای برنامه های «هر یکشنبه یک افتتاح» قرار بود فردا همزمان با روز شهرسازی، دفاتر تسهیل گری شهرسازی و چندین اقدام دیگر این حوزه رونمایی شود که به دلیل حاد شدن شرایط کرونا و جلوگیری از تجمع مردم موقتا برنامه افتتاحیه های شهرداری دو هفته به تاخیر افتاد که بعدا جبران می شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: 25 آبان هفته آینده روز حماسه و ایثار مردم اصفهان است، بر همین مبنا به مردم قول داده بودیم سالن گلستان شهدای اصفهان که یکی از کارهای بزرگ دو سال اخیر است، در این روز افتتاح می شود که در شرایط حاد کرونایی این افتتاحیه به زمان دیگری موکول شد.

وی افزود: شهرداری اصفهان دستاوردهای سه ساله خود را تحت عنوان «هر یکشنبه یک افتتاح» تقدیم مردم می کند که جا داشت برای افتتاح برخی پروژه های بزرگ مثل نمایشگاه بین المللی مردم حضور پیدا می کردند اما برای حفظ سلامت شهروندان این برنامه ها در فضای مجازی و از طریق صدا و سیما برگزار می شود.

نوروزی اضافه کرد: از مردم درخواست می کنم، از انجام سفرهای غیرضروری و حضور در اجتماعات خودداری کنند و به گونه ای عمل شود که هرچه زودتر بر این بیماری فائق آئیم تا شهرداری این دستاوردها را با حضور مردم افتتاح کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز