آمادگی شرکت گاز استان اصفهان برای گازرسانی مستمر در فصل سرما

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۲:۴۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۸۴۴۸۹
آمادگی شرکت گاز استان اصفهان برای گازرسانی مستمر در فصل سرما
شرکت گاز استان اصفهان با بررسی نقاط حساس شبکه گازرسانی و تاسیسات، تمهیدات لازم را برای تامین پایدار گاز در شهرها و روستاهای استان در فصل سرد اندیشیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سید مصطفی علوی، مدیرعامل این شرکت بیان داشت: بازدید و بررسی تاسیسات، ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز و خطوط شبکه و شیرهای گاز و برگزاری مانورهای منظم به منظور شناسایی نقاط ضعف از جمله اولویت‌های کاری واحدهای بهره‌برداری شرکت گاز استان اصفهان است تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و استفاده از توان و ظرفیت شرکت، تامین گاز پایدار، مستمرو ایمن برای مشترکان استان رقم بخورد.

مهندس علوی، بر فرهنگ سازی استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی تاکید کرد و گفت: برای استفاده بهینه گاز، با توجه به افزایش مصرف 12 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از تمامی مشترکین عزیز خاضعانه تقاضای مصرف منطقی گاز طبیعی را داریم، که این مصرف منطقی یعنی در هر خانه یک بخاری، یک آبگرمکن و یک اجاق گاز داشته باشیم.

وی، گفت: واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) این شرکت با همراهی روابط‌عمومی و با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، اطلاع‌رسانی‌های لازم را درباره مسائل ایمنی و مصرف بهینه انجام خواهند داد تا پاییز و زمستانی بدون حادثه همراه با استفاده بهینه از گاز را سپری کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، شناسایی نقاط بحرانی شبکه و تاسیسات و اقدام به رفع آنها استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج محلات و آموزش آنها برای موارد خاص بحران، برنامه ریزی به منظور افزایش میزان آگاهی برای مقابله با حوادث و مقاوم سازی شبکه و تاسیسات از حوادث سال گذشته از دیگر موارد تاکید شده در جلسه کمیته مدیریت بحران شرکت گاز استان اصفهان بوده است.

علوی، در ادامه با توصیه بر مدیریت مصرف گاز از سوی مشترکین گاز استان اصفهان، تصریح کرد: مدیریت مصرف یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که مشترکین باید آن را در سبک زندگی خود لحاظ کرده تا علاوه بر صرفه اقتصادی برای آنان، از بروز مشکلات افت فشار در زمان پیک مصرف به منظور استفاده همه مشترکین از گاز طبیعی، جلوگیری شود.

وی، در پایان اظهار داشت: استفاده از درب و پنجره‌های دوجداره، رعایت دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد)، پوشیدن لباس گرم، نصب پرده‌های ضخیم، بهره‌گیری از نور و گرمای طبیعی در طول روز و استفاده از بخاری‌های استاندارد با ضریب بازدهی بالا از جمله عواملی است که می‌توانند در مصرف بهینه گاز طبیعی مؤثر باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز