رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان:

برف و باران مهمان اصفهان می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۹:۵۶
کد خبر: ۱۰۸۶۴۱۳
برف و باران مهمان اصفهان می‌شود
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در سه روز آینده در اکثر مناطق استان اصفهان به ویژه شرق و جنوب، بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ زهرا سیدان رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی در سطح استان اصفهان از امروز تا عصر جمعه است و از این رو افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و بارش باران را در این مدت شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه اوج بارش‌ها از بعدازظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه پیش‌بینی می‌شود، افزود: بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با خروج سامانه بارشی از اواخر روز جمعه، احتمال مه آلودگی در بسیاری از مناطق به ویژه جاده‌های مواصلاتی جنوب استان در صبح شنبه وجود دارد.

سیدان با بیان اینکه تا روز شنبه دمای هوا بین پنج تا ۱۰ درجه سانتی گراد در بسیاری از مناطق کاهش می‌یابد، گفت: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده نیز تا ۶ درجه سردتر می‌شود و بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۹ و ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش در ۲۴ ساعت گذشته از سمیرم و دهاقان به ترتیب با میانگین هشت و ۲ میلی متر گزارش شده است، اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای صفر درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما