روحانی:

گذرگاه شرق اصفهان پروژه محیط زیستی برای سلامت مردم اصفهان است

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۰۲۱۰
گذرگاه شرق اصفهان پروژه محیط زیستی برای سلامت مردم اصفهان است
رئیس جمهور در آیین افتتاح پروژه ملی آزادراه شرق اصفهان گفت: پروژه‌هایی که امسال و سال آینده تکمیل می‌شوند نیاز به کمک بیشتری دارند و دولت در حد توان برای تسیح این پروژه‌ها کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه آزادراه شرق اصفهان گفت: گزارش کاملی ارائه شد و امیدواریم تا پایان سال آینده و در این دولت بخش بزرگی از این پروژه‌ها را افتتاح کنیم که برخی موارد اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد.

وی افزود: پروژه‌های 9 گانه برای وقت و زندگی مردم و مسئله حمل و نقل و سرعت زمان بسیار مهم است، اصفهان شهر بسیار بزرگ و مهم ماست که آلودگی شهر برای ما بسیار اهمیت دارد و این پروژه در واقع یک پروژه محیط زیستی برای سلامت مردم اصفهان است که اهمیت بسیاری دارد.

رئیس جمهور درباره افتتاح فاز سوم پروژه ملی آزادراه شرق اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه این پروژه‌ها با همت بلند وزارت راه و شهرسازی و همچنین شرکت‌های خصوصی به نتیجه برسانیم و هرموردی که برای امسال و سال آینده نیاز به کمک بیشتری دارد مطرح شود و دولت در حد توان برای تسریع این پروژه‌ها کمک می‌کند.

هم‌اکنون رونمایی از تمبر اختصاصی پروژه ملی آزادراه شرق اصفهان که گامی بلند در راستای به ثمر نشستن طرح‌های زیربنایی وزرات راه و شهرسازی در اصفهان بوده رونمایی شد.

این پروژه از طریق ویدیو کنفراس توسط جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشور افتتاح شد.

قطعات یک و دو طرح ملی آزادراه شرق اصفهان دارای طول 63 کیلومتر بوده که 55 کیلومتر آن از تقاطع جاده اصفهان- کاشان تا پل فرودگاه به بهره‌برداری رسید.

پروژه آزادراه شرق اصفهان با ارزش به روز حدودا 18 هزار میلیارد ریال در اختیار مردم ایران زمین قرار می‌گیرد تا بخش مهمی از حلقه میانی کریدور شمالی- جنوبی کشور تکمیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز