جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیروی داوطلب می پذیرد

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۱:۱۹:۵۵
کد خبر: ۱۰۹۰۲۳۶
جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیروی داوطلب می پذیرد
از همه افراد به ویژه پزشکان و پیراپزشکان داوطلب که تمایل دارند با حضور خود نقشی مؤثر در کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشته باشند دعوت می‌شود، آمادگی خود را جهت حضور در این کار خداپسندانه به جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، علی محمد هاشمی با اشاره به اهمیت حضور داوطلبان در راستای مبارزه با همه‌گیری کرونا و همکاری‌های بهداشتی و پزشکی با کادر درمانی، اظهار کرد: برای کمک به هموطنان کردستانی در این راستا اولین تیم پزشکی داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به شهرستان سنندج در استان کردستان اعزام شد.

وی اضافه کرد: اعضای این تیم ۵ نفره متشکل از پزشک متخصص قلب، پزشک عمومی و سه پیراپزشک با استقرار در مراکز درمانی سنندج جهت تکمیل کادر درمان در زمینه مهار بیماری کرونا و درمان بیماران متأثر از کووید ۱۹ با جمعیت هلال‌احمر استان کردستان همکاری می‌نمایند.

محمدهاشمی، تصریح کرد: از همه افراد به ویژه پزشکان و پیراپزشکان داوطلب که تمایل دارند با حضور خود نقشی مؤثر در کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشته باشند دعوت می‌شود، آمادگی خود را جهت حضور در این کار خداپسندانه به جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همکاری و حضور نیروهای داوطلب جمعیت هلال‌احمر در یاری رسانی به تیم‌های درمان، سند افتخار و برگ زرین دیگری از همدلی و همیاری شهر شهیدان در خدمت رسانی به مردم شریف کردستان باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به شهروندان و هم استانی‌ها توصیه کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از خروج غیرضروری از منزل و توجه به قرنطینه خانگی را در اولویت قرار دهند تا با قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز