معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان:

کادر اجرایی مدارس استان اصفهان دو هفته تعطیل شدند

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۴:۴۷
کد خبر: ۱۰۹۰۲۵۱
کادر اجرایی مدارس استان اصفهان دو هفته تعطیل شدند
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت:از روز شنبه به مدت دو هفته مدارس تعطیل است و عوامل اجرایی شامل مدیران و معاونان در مدارس حضور ندارند اما آموزش مجازی همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محمدرضا ناظم زاده گفت: از روز شنبه به مدت دو هفته مدارس تعطیل خواهد بود اما آموزش‌های مجازی که همچنان به قوت خود باقی است.

وی در خصوص شیوه کاری و تفاوت این دو هفته با قبل، تصریح کرد: در دو ماه گذشته سال تحصیلی کادر اجرایی در مدارس حضور داشتند اما در دو هفته پیش رو عوامل اجرایی مدارس هم تعطیل هستند و مدیران و معاونان در مدارس حضور نخواهند داشت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، خاطرنشان کرد: ادارات آموزش و پرورش تابع قوانین دورکاری کارمندان مانند سایر ادارات هستند و با توجه به دستور ستاد مقابله با کرونا که استفاده از یک سوم نیروها در دو هفته پیش رو ابلاغ شده آموزش و پرورش هم تابع این دستورات خواهد بود.

وی تاکید کرد: آموزش دانش‌آموزان همچنان غیرحضوری و مجازی است و لازم است خانواده‌ها بر روند درسی دانش آموزان نظارت کافی را داشته باشند.

ناظم‌زاده در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم مدارس، گفت: پیشنهاد آموزش و پرورش برگزاری حضوری امتحانات است اما زمانی که اولویت با سلامت دانش‌آموزان باشد دستور ستاد کرونا برای ما اهمیت دارد و قطعاً بر اساس دستور این ستاد عمل خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز