توزیع ۵ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در بین آسیب دیدگان کرونا در گلپایگان

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۵:۵۱
کد خبر: ۱۰۹۰۲۵۹
توزیع ۵ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در بین آسیب دیدگان کرونا در گلپایگان
فرمانده سپاه گلپایگان از توزیع 5 هزار و 700 بسته معیشتی تاکنون به ارزش بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومان در بین آسیب دیدگان کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در گلپایگان؛ سید عباس میرکریمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان در نشست خود با خبرنگاران اظهار کرد:  5 هزار و 700 بسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومان در بین آسیب دیدگان کرونا تاکنون توزیع شده است.

وی افزود: نیمی از این مبلغ توسط مردم شهرستان، ائمه جماعات و خیریه ها جمع آوری شده استکه با توجه به اقتضا زمان بین افرادی که از این ویروس آسیب دیده بودند توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه در شهرستان گلپایگان 20 قرار گاه در 20 محله کار خود را شروع کردند، عنوان کرد: پایگاه های بسیج در جهت پایین آمدن آمار بیماران کرونایی و در جهت اعتلای فرهنگ ماسک گزاری و ... در حال خدمت رسانی هستند.

میرکریمی در رابطه با بسیج و کارکردهای آن در آستانه چهل و یکم چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج گفت: انقلاب اسلامی در مسیر تکامل و رشد اهدافی که ترسیم شده است، نیاز به نهادهایی دارد که بتواند رسالت ها را به دوش بکشد، رسالت های بزرگ انقلاب اسلامی را تحقق بخشد.

وی با بیان اینکه  بسیج دارای مولفه ها و ویژگی  خاصی است، تصریح کرد: از جمله از این مولفه ها این است که بسیج یک حرکت تاکتیکی نیست بلکه یک راهبرد است و یک ابزار مقطعی و موقتی برای تحقق هدف نیست ، بلکه یک راهبرد برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاورد های آن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان در ادامه با بیان برنامه های هفته بسیج با شعار محوری بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین، تصریح کرد: با توجه به وضعیتی که در کشور و جهان از لحاظ ویروس کرونا بوجود امده است ، برنامه و خدماتی ارائه شده و می شود که از جمله آنها فعالسازی ایستگاه حافظان سلامت محله محور، توزیع اقلام معیشتی مورد نیاز مردم (بخصوص کسانی که آسیب دیدگان این ویروس منحوس کرونا هستند) را می توان نام برد.

میرکریمی افزود: یکی از برنامه هایی که  در هفته بسیج بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است ،برنامه قرار گاه حافظان سلامت(قرار گاه شهید قاسم سلیمانی) است که با توجه به وضعیتی که بوجود آمده نیاز به این است که از فضای مجازی استفاده و بهره بیشتری گرفته بشود.

 وی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از برنامه های هفته بسیج با توجه به شرایط محدودیت ها و به صورت مجازی برگزار می شود، به برگزاری مسابقات فرهنگی در سطح مجازی بازدید های علمی با رعایت پروتکل ها، برپایی ایستگاه های سلامت، تقدیر از پیشتازان عرصه مسجد محوری، تجلیل از کانال های برتر بسیج، یادواره شهدای دانش آموزی به صورت مجازی، افتتاحیه و مرمت بازسازی یادمان ها و تقدیر ا‌‌ز مدافعان سلامت شهرستان، برگزاری میز خدمت، توزیع بسته های کمک های مومنانه در گوگد، افتتاح طرح سامان دهی مزار شهدای هرستانه و... اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز