رونمایی از ۱۵۰ محصول فرهنگی و اجتماعی در نکوداشت روز اصفهان

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۰۹۰۲۶۹
رونمایی از ۱۵۰ محصول فرهنگی و اجتماعی در نکوداشت روز اصفهان
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: رونمایی از 150 کالا و محصول فرهنگی اجتماعی در موزه هنرهای معاصر اصفهان در چهار شب، یکی از مهم ترین اقداماتی است که به مناسبت نکوداشت روز اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مرتضی رشیدی با اشاره به رونمایی این محصولات و  اضافه شدن مجموعه های فرهنگی ، هنری و اجتماعی به گنجینه تولیدات فرهنگی شهر اصفهان اظهار کرد: شب اول مجموعه محصولات حوزه شهروندی رونمایی شد که تلاش ما بر این بوده که بتوانیم به مطالبه شهروندان پاسخ دهیم.

وی افزود: در شب دوم محصولات گردشگری با حضور علیرضا نصراصفهانی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان و قاضی عسگر معاون اقتصادی استاندار اصفهان رونمایی شد تا فضای گردشگری اصفهان برای گردشگر داخلی و خارجی بسترسازی و تسهیل شود.

وی ادامه داد: در شب سوم از سامانه شبکه سازی محلات شهر اصفهان و محصولات اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با عنوان سلامت فیروزه شامل بروشور، کتابچه و محصولات رسانه ای  و تولیدات دیداری شنیداری با حضور کوروش محمدی رییس کمسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان رونمایی خواهد شد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: سامانه شبکه سازی محلات شهر اصفهان که با همت کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان برنامه ریزی و اجرا شده است مهمترین اقدام اجتماعی بوده که به نهادهای مدنی برای حضور بیشتر و تمرکز بر شهروند محوری کمک شایانی خواهد کرد و تحقق این برنامه تا پایان سال گام مهمی در حوزه اجتماعی است.

رشیدی خاطرنشان کرد: آثار مربوط به مشارکت های اجتماعی، اداره توسعه فرهنگ سلامت و معاونت فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در شب چهارم 28 آبان ماه در موزه هنرهای معاصر اصفهان رونمایی می شود.

 گفتنی است؛ رونمایی بیش از 150 محصول فرهنگی اجتماعی در ویژه برنامه "آذرخش" از 28 آبان تا یکم آذر هر شب ساعت 21در صفحه اینستاگرامی اصفهان فرهنگ(@isfahanfarhang) منتشر می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز