تبریک مکتوب مدیران دو سازمان جهانی به مناسبت روز اصفهان

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۱۰۲۴
تبریک مکتوب مدیران دو سازمان جهانی به مناسبت روز اصفهان
شهردار کیوتو و رئیس اتحادیه شهرهای تاریخی و شهردار هیروشیما و رئیس سازمان جهانی شهرداران صلح در نامه هایی جداگانه به شهردار اصفهان، روز نکوداشت اصفهان را به شهروندان و مدیران شهری اصفهان تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، کادوکاوا دایساکو، شهردار کیوتو و رئیس اتحادیه شهرهای تاریخی در نامه خود به شهردار اصفهان به مناسبت روز اصفهان اظهار کرد: از جانب اتحادیه شهرهای تاریخی جهان، تبریک های صمیمانه خود به مناسبت روز نکوداشت اصفهان که در ۲۱ نوامبر جشن گرفته می‌شود را به شما ابلاغ می‌کنم.

وی ادامه داد: گرچه جهان همچنان با شرایط دشوار دست و پنجه نرم می‌کند، اما هریک از شهرهای عضو این اتحادیه به شیوه‌ های مختلف درصدد فائق آمدن بر آن هستند و اصفهان به عنوان یکی از این شهرها در این مدت توانسته‌ است رویدادهای مختلف خود را به صورت آنلاین برگزار کند تا فرآیند تعاملاتش متوقف نشود.

همچنین ماتسوی کازومی، شهردار هیروشیما و رئیس سازمان جهانی شهرداران صلح در نامه به شهردار اصفهان اظهار کرد: مایه خرسندی و مسرت است که به مناسبت روز نکوداشت اصفهان، این پیام را برای شهروندان این شهر ارسال می کنم.

وی ضمن تبریک صمیمانه به مناسبت این روز، گفت: قدردان شما و حمایت های همیشگی تان از «سازمان جهانی شهرداران صلح» که بنده افتخار ریاست بر آن را برعهده دارم، هستم.

رئیس سازمان جهانی شهرداران صلح افزود: این سازمان با قریب به هشت هزار شهر عضو از 165 منطقه و کشور جهان در تلاش است تا مسیری را به سوی اهداف خود خلق کند.

اصفهان همواره حامی و همراه سازمان جهانی شهرداران صلح بوده است

وی با اشاره به اهداف این سازمان، تصریح کرد: تحقق جهان عاری از سلاح هسته‌ای و تحقق شهرهای امن و پایدار از مهمترین اهداف ماست و اصفهان که از سال 2005 تاکنون به عضویت این مجموعه جهانی درآمده است، همواره حامی، همراه و همکار فعالیت های ما در راستای دستیابی به صلح جهانی بوده است.

ماتسوی کازومی افزود: در ششمین روز از آگوست 1945 تنها یک بمب اتمی، هیروشیما را نابود و غیرنظامیان بی شماری را قربانی کرد. برهمین اساس، هیروشیما که این تجربه تلخ را پشت سر گذاشته است، همواره در پی تحقق جهان عاری از سلاح هسته‌ای است زیرا ما معتقدیم "هیچ کس دیگر نباید شبیه به ما چنین رنجی را متحمل شود".

وی در بخش دیگری از نامه خود به شهردار اصفهان بیان کرد: بشریت در حال حاضر با تهدید جدیدی در قالب ویروس مواجه است، اما با این حال، همگی شاهد تلاش های یکپارچه در سطح جهان برای مقابله با آن هستیم و این نشان می دهد که ما قادر خواهیم بود تا بر این تهدید فائق آییم. درست شبیه به همین امر، من معتقد هستم که مردم جهان می‌توانند با اتحاد و پایبندی به اصول مشترک، بر تهدید ناشی از سلاح‌های هسته‌ای نیز غلبه کنند.

شهردار هیروشیما گفت: برهمین اساس، صمیمانه امیدوارم که شهر شما در راستای محقق شدن این اهداف، همچون گذشته همبستگی خود را با ما ادامه دهد.

نظر شما